Turbanli sevgilimle sex

Mrh ismimi yazmıyorum benim ciktigim bir kiz var turbanli 20 yasinda boyu biraz kisa ama normal bir vucudu var normal iki sevgili yasantimiz vardi taki ben onun kiz olmadigini ogrenene kadar aslinda benim onla evlenme niyetim vardi olmadi neyse konuya geceyim biz herkes gibi ara ara tartisirdik ve kuserdik gene birgun tartistik ve ayrildik ama kiz durmadan mesaj atiyor ve onu affetmemi istiyordu bende hayir diyordum oda tamam son birkez bulusalim ondan sonra seni birdaha ararmam dedi neyse kabul ettim bulustuk niye boyle yapiyorsun hep beni kizdiriyorsun dedim oda bazi sorunlarin oldugunu ve bu sebebten istem disi bana sert davrandigini soyledi bende merak ettim ne oldugunu sordum ikide bir beni istemeye geliyorlar ve annem beni vermek istiyor bende kabul etmiyorum diyordu nedeni sordum soylemek istemedi israr ettim gene soylemedi ben konuyu anlamistim biraz daha sikistirdim ve sonunda soyledi ben kiz degilim dedi ama nasil olur bana kiz oldugunu soylemistin dedim oda 18 yasinda daha once ciktigi bir cocukla birlikte oldugunu ve cok pisman oldugunu soyledi bende onu affettim ve basladim plan yapmaya ben nasil sikebilirdim bunu diye birgun ben bunla gene opusurken benim alet sertlesti bende opusme esnasinda ona surterek his etmesini sagladim ve oldu bide baktimki oda bana surtuyor bende istersen elleyebilirsin dedim oda burda olmaz dedi peki baska zaman dedim planim ise yaramisti ertesi gun nerde sikecem diye dusunuyordum arkadastan evini istedim vermedi ailesinin geldigini bahane etti serefsiz ama yalan soyledi bende kizla bulustum oyle geziniyirduk kiza senle birlikte olmak istiyorum dedim oda nerde dedi evin musait olmadigini otele gideriz dedim oda olmaz gelmem ben otele dedi beni biraz israr ettim otel sahibi benim arkadas dedim kimseye bisey soylemez bide kimlik kayiti yapmayiz dedim oda kabul etti hemen baska arkadasima mesaj attim otelciyi taniyan bir arkadasti arayip benim gidecegimi ve beni taniyormus gibi karsilamasini soyledim ve ok mesaji aldiktan sonra otele gittik odamiza ciktik oturur oturmaz dudagima yapisti ama ne opusuyorduk sonra basladi beni yavasca soymaya ayni anda bende yavasca onu soyuyordum sonra ikimizde ciplak kaldik ve boyle sevismeye devam ettik daha sonra benim yarragi agzina almasini istedim almadi bende basladim ammini yalamaya inanin okadar sevismistik ammi vicik vicik olmustu ammida tuzlu ama tadi hos bir sivi vardi iyice yaladiktan sonra bacaklarini omuza atip icine girmek istedim ama nafile sanki kiz bakire hic girmiyordu (bu arada benim alet fazla kalin degil boyuda 17cm )ben tekrar tukurukleyip girmek istedim ama kiz canim yaniyor diyip beni kendinden itiyordu bende dur deyip tekrar yalamaya ve dilimle icine dogru darbeler atiyordum daha sonra parmakla ammini genisletmek istiyordum inanin bir parmagim zor giriyordu neyse derken iki parmak sokmaya basladim kuz inliyordu acidan olsa gerek daha sonra hazirmisin dedim icine girecem dedim kafa salladi hazirim dedi bende yastigi yuzune koy ben yavasca bastirayim sesin fazla cikmadin diye tamam dedi neyse ben once kafasini soktum kiz yavas diyor bede durdum ama kafasi icinde bekledim 8-9 saniye kiz kendini serbest birakinca birden kokledim ama bi bagirdi iyikede yastik vardi sesi fazla cikmadi icinde birazdaha bekledim kiz agliyordu acidan sonra gectimi dedim evet dedi ben yavas yavas git gel yapiyordum kiz ise ah oh sesler geliyordu neyse kiz alisti gidip gelmelerime ben bosalacagim anda sikimi cikarip gobegine bosaldim kiz tikdindi bu ne boyle diye surat yapti bende vitamin bu kizim diyip basladim kendi dölümü yalamaya kizsasirdi kizim bu vitamin burdan cikartiyorum agzimlada geri aliyorum nasil yani falan derken bakmak istermisin tanina dedim ok dedi iyi ozaman al agzina kaldir benimkini dedim once yok mok yapti ama aldi agzina once kafasini yaliyordu benimki iyice sertlesince alismis olacakki hepsini aldi agzina neyse ben 69 yapalim dedim one dedi dondum verdim agzina basladim ammini yakamaya iyice yaladiktan sonra hadi gene sikeyim seni dedim tekrar bacak omuza aldim ve busefer tek seferde girdim icine bu sefer daha hizli gidip geliyordum tan bosalacagim sirada al agzina vitaminler geliyor dedim aldi agzina ben bosaldim kiz igrendi tukurmek istedi ama izin vermedim yutmasini soyledim oda el isaretiyle yok diyordu neyse ben dudagina yapistin o dolleride yuttum ve ondan sonra iki kez daha siktim toplamda 4 kere sikistik ama inanin bu yasima kadar cok sikistim boylesini ilk defa siktim

19 yorum:

  1. sex yapmak istıyorum azdim cok güzel sex hikayeleri okudum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İST MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    2. Merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen kadınlar ve çiftler 05456976300(özele açık) resimler bana ait, 19cm kalın

      Sil
  2. Kizlar bayanlar arayin sikiselim 0542 6820206mesajlasalim

    YanıtlaSil
  3. Mrhb ben istb olgun full aktifim itina ile sikerim sikilmek isteyenler gizlilik ve durustluk sartiyla msj biraka bilir yas ve kilo sorun deyildir skyp adresim delikanli_sikici@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Selam ben Ankara Keçiören den Tolga 32 yaşında 175 boyunda oldukça yakışıklı ve bakımlıyım. ANKARA KEÇİÖREN ve çevresi olgun bayanlar ve çiftleri seviyeli doyumsuz bi geceye ne dersiniz Gizlilik prensibimdir 0544 580 41 21

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  7. 0543 282 86 18 SLM BN İSTANBUL MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI VE GERCEK SEKSİ DOYA SİYAH YAŞAMAYI ARZLYN GÜVENİLİR VE TECRÜBELİ JİGOLO ARAYAN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLICIFTLER ARAYIN TNSLM 19 CM VE KALIN NORMAL BOŞANMA SÜREM 30 VE 40 DAKKA ARASI 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  8. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  9. Merhaba hanımlar sevişmek sexs yapmak istiyorum arayın tanışalım hanımlar sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. 05070428732 Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz pandem den sonra görüşmek istiyorum. İSTEDİĞİNİZ YERE GELE bilirim hanımlar beyler

    YanıtlaSil
  10. Slm ben istanbuldan hakan yarağim 25cm evlibayan veya evli çivtler arasınlar evimmüsait telim ⁰536 575 18 98

    Yanıtla

    YanıtlaSil
  11. Çılgın gurup seks yapmayı seven bayanlar arayın görüşelim seyahat sorunum yok 05456788890

    YanıtlaSil

  12. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  13. Merhaba ben Serkan gizlilik içinde sikismek için bayan arkadaş arıyorum 05352325922

    YanıtlaSil
  14. karısını siktimek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

    YanıtlaSil
  15. antalya emrah evli bekar bayanlara erotik masaj mutlu sonlu ilişki 05313650820

    YanıtlaSil
  16. mrb telde sex yapmak tatmin olmak isteyen genc kizlar evli dul bayanlar 0536 706 1483 arayin iliklerinize kadar tatmin edeyim ankarada yaşiyorum ankarada genc bayanlar evli dul bayanlar genc pasifler 20 yaş alti arayin buluşalim telim gizli ozel aramalara acik

    YanıtlaSil