Liseli fatmanin daracik gotu

Arkadaşlar merhaba, öncelikle size biraz kendimden bahsetmek istiyorum adım Hamza 26 yaşında 1.80 boyunda ve 83 kilo ağırlında bir üniversite öğrencisiyim. Öğrenci olduğumuz için tek sosyal faaliyetimiz halı saha maçları oluyor, sinema tiyatro gibi aktivitelere gitmek istesem de elime geçen tüm parayı yaptıracağım efsane dövmeye ayırıyorum. Haliyle boş zamanların çoğu internet başında geçiyor, zaman zaman ödev arıyor, zaman zaman dizi filmler izliyor, zaman zaman da dövme ve piercing forumlarında takılıyorum.
Yine bir gün dövmelerle ilgili bir forumda takılırken nickinden kadın mı erkek mi olduğu belli olmayan biri tarafından sorulmuş bir soru gördüm, “can yakıyor mu”, “çok uzun sürüyor mu” gibisinden bir şeydi. Ben de bildiğim kadarıyla soruyu cevaplayıp çıktım. Sonraki bir zamanda forumun mesaj kutusunda bir mesaj olduğunu fark ettim. Baktım aynı kişi teşekkür edip yer tavsiyesi istemiş, tabii ben o ana kadar hala erkek sanıyorum. 5-6 tane mesajdan sonra sitenin çok kastığını skype üzerinden konuşmaya devam edebileceğimizi söyledim, kabul edip ekleştik. Profil fotoğrafını görünce şaşırdım, kaşında piercing vardı, piercing takan birinin dövme konusuna bu kadar yabancı olmasına şaşırdım.
Konuşmaya başladık adının Zehra olduğunu söyledi özel bir firmada sekreter olarak çalışıyormuş. 1.70 boylarında uzun sayılabilecek bir kadın ve 65-70 kilo arasında. 32 yaşında olmasına rağmen saçları kızıl ve kıvırcıktı. Bir süre konuştuktan sonra kamera açmamı istedi, dövmemi merak etmiş. Karşılıklı açarsak olur dedim ama işyerinde kamera olmadığını akşam eve gidince açacağına söz verdi. O gün bitmek bilmedi, kaderin bir cilvesiyle tanıştığım bu kadını görmek için sabırsızlanıyordum, akşam 9 gibi odamda otururken online olduğunu gördüm, hiç selam sabah yazmadan kamera isteği gönderdi, hemen kabul ettim. Karşıma ilk çıkan, mor askılı badisinden adeta taşan memeleri oldu. Çok iri ve güzellerdi, esmer teniyle mükemmel bir uyum içindeydi. Panik halinde kamerayı kaldırarak özür diledi, şımarık bir tavırla hiç önemli değil dedim. Daha önce birkaç seks birlikteliğim olsa da hiç sanal sex yapmamıştım ve içimde bunu bastıramıyordum. Memesinin üzerine bir kedi dövmesi yaptırmasını tavsiye ederek konuya girdim, nereye hangi resim derken elini badisinin içine sokarak memesini avuçladı, diğer eliyle memesinin üzerinde gezdirip konuşurken memesinin ucu tutunduğu kenardan fırlayarak ortaya çıktı. Simsiyah ve çok geniş bir haresi vardı, içine sokmaya çalışırken bırak kalsın dedim. O da böyle bir tanesi olmaz diyerek diğerini de dışarı çıkardı, kamera yukarıyı çektiği için hemen elimi sikime atarak sıvazlamaya başladım. Biraz sonra yüz ifadelerimden anlamış olacak ki “ne yapıyorsun sen” diye sordu. Utanarak mastürbasyon yaptığımı söyledim, aşk olsun darıldım sana diyerek memelerini kapattı, hızla kalkarak kameradan uzağa gitti. Bir çuval inciri berbat ettiğimi düşünerek kendime küfürler ederken kamerayı yatağına doğru döndürdü. Üzerine kırmızı dantelli bir iç çamaşırı giymişti ve altında yine kırmızı bir tanga vardı. Kameraya yaklaşarak; söyleseydin beraber başlardık diyerek yatağa uzanıp amını okşamaya başladı, ben de kendi kameramı sikime indirip onu tahrik etmeye başladım, yanında olsam onu yalayacağımı bağırtarak sikeceğimi söyleyerek azdırıyordum. Üzerinde hiçbir şey kalmamış, orta parmağını hızlıca amına sokup çıkarıyordu, kısa bir süre sonra sanki aynı yataktaymış gibi ikimizde zevkin doruklarına çıkarak boşaldık.,

19 yorum:

  1. Sanal uada real seks yapmak isteyen bayanlar 0542 682 02 06arayin sikiselim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İST MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    2. Merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen kadınlar ve çiftler 05456976300(özele açık) resimler bana ait, 19cm kalın

      Sil
    3. 0541 941 60 93
      Agrı, Erzurum , Van, Iğdır çevresi
      Memleket İzmir
      180 boy 80 kilo kumral temiz bakımlı biriyim
      Öncelik sohbet gizlilik ve güven
      Kendine güvenen bayanlar
      Arayın tanışalım kafalar uyarsa istekler uyarsa devam edilir uymazsa asla sorun sıkıntı olmasını istemem
      Tek erkekler lütfen aramasın
      Sohbet etmek isteyen çiftler arayın konuşalım
      0541 941 60 93

      Sil
  2. Selam ben Ankara Keçiören den Tolga 32 yaşında 175 boyunda oldukça yakışıklı ve bakımlıyım. ANKARA KEÇİÖREN ve çevresi olgun bayanlar ve çiftleri seviyeli doyumsuz bi geceye ne dersiniz Gizlilik prensibimdir 0544 580 41 21

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  5. 0543 282 86 18 SLM BN İSTANBUL MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI VE GERCEK SEKSİ DOYA SİYAH YAŞAMAYI ARZLYN GÜVENİLİR VE TECRÜBELİ JİGOLO ARAYAN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLICIFTLER ARAYIN TNSLM 19 CM VE KALIN NORMAL BOŞANMA SÜREM 30 VE 40 DAKKA ARASI 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  6. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  7. Merhaba hanımlar sevişmek sexs yapmak istiyorum eşini paylaşmak isteyenlerde yazabilir. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. 05070428732 Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz pandem den sonra görüşmek istiyorum hanımlar arayın

    YanıtlaSil
  8. Slm ben istanbuldan hakan yarağim 25cm evlibayan veya evli çivtler arasınlar evimmüsait telim ⁰536 575 18 98

    Yanıtla

    YanıtlaSil
  9. Adana Osmaniye Hatay Antep Maraş civarında bayanlar evli çiftler gizlilik içinde görüşmek sınırsız sex fantazi yaşamak isteyen bayanlar evli çiftler arayın 05456788890

    YanıtlaSil

  10. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  11. karısını siktimek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

    YanıtlaSil
  12. Slm ben İstanbul'dan hakan yarağim 25 cm kalın vede ozundur evli bayan veya çivtler arasinlar evim musayittir 0536 575 18 98 bekliyorum

    YanıtlaSil
  13. Ankaradan mert 42 yaşında bekar 177 boy 77 kilo kumral yeşil gözlü bir erkeğim azgın bayanlara arasın ateşlerinizi söndürüyim evli bekar farketmez 0555 8957982

    YanıtlaSil
  14. antalya emrah evli bekar bayanlara erotik masaj mutlu sonlu ilişki 05313650820

    YanıtlaSil
  15. mrb telde sex yapmak tatmin olmak isteyen genc kizlar evli dul bayanlar 0536 706 1483 arayin iliklerinize kadar tatmin edeyim ankarada yaşiyorum ankarada genc bayanlar evli dul bayanlar genc pasifler 20 yaş alti arayin buluşalim telim gizli ozel aramalara acik

    YanıtlaSil