swinger es degistirme

Merhaba arkadaşlar bu siteyi çok uzun süredir takip ediyorum. Ben de sizlere tamamen gerçek bir seks hikayemi anlatmak istiyorum. Ben Murat ve 26 yaşındayım. Karımın adı ise Sevda o da 24 yaşında bir kadındır. Çocukluğumdan beri hiç ayrılmadığım bir arkadaşım var adı Serkan. O da Eda ile evli. Çok sık görüşürüz ve her görüşmemizde de okey oynarız eşli olarak. Ama bu defa bu eşli okey eş değiştirmeli sekse döndü. Genellikle oyunumuzun sonunda bir iddia olurdu. Kaybeden taraf diğerine mutlaka yemek ya da başka bir şey ısmarlardı. Neyse yine serkan gile akşam oturmasına gitik sohbet falanderken saat 22:30 gelmişti serkan hadi okey oynayalım dedi bizde kabul etik ve oyna başladık swinger sex hikaye eşlerimiz biz beraber olalım siz erkeklerde beraber olun dediler böylece hangimiz daha iyi oynuyor onu ölçmekti kabul etik ben sekanla eş oldum eşimde edayla eş oldu oyun başlamıştı bir iki oyun oynamıştık tabi biz kazanıyorduk serkan busefer neyine oynalım dediler eşlerimiz hep yemeğine oynuyoz busefer farklı bişey olsun dediler ve düşünmeye başladık oyna ara vermiştik kimsenin aklına gelmiyodu sonra ben kaybeden kazananı bolu abanta götürsün dedim masraflarda kaybeden ödesin dedim önce mantıklı geldi ama sonra çok masraf olur dediler sonra tekrar düşünmeye başladık nasıl olduysa bir anda serkanın ve benim ağzımdan şu kelimeler döküldü kaybeden kazanan kişilerin herdedğini yapsın dedik eşlerimiz biraz açın konuyu herdediklerinizi derken neleri kast etiniz dediler valla gerekirse sevişiriz dedim üçüde dondu kaldılar nasılyani biz kaybetiysek sizlerlemi birlikte olçağız dediler bende evet dedim yok olmaz biz yapamayız sonra eşlerimiz kalkıp mutfağa gitiler ben ve serkan salonda masada oturuyorduk serkan bana eşlerimiz kaybederse ve biz kazanırsak nasıl olcak ben kendi eşimlemi olçam dedi bende sen nasıl istersen ister sevdala ol ister edala oldedim serkan ben nasılsa edayala hergün oluyom ama sevdayla hiç olmadım sevdayla olmak isterim dedi bende edayla olurum ozaman dedim tabi eşlerimiz kabul ederse dedim yarım saat sonra eşlerimiz geldi ve kabul ediyoz ama bir sıkıntımız var yine kendi eşlerimizlemi yoksa değişeçekmiyiz dediler bizde siz nasılisterseniz dedik tamam ozaman onada oynu kazanan belirlesin kaybeden de sesini çıkarmasın dediler bizde tamam dedik ve kaldığımız yerden devam etik tam 10 el oynamıştık 7sini biz 3 nü eşlerimiz kazanmıştı ve oyun bitmişti eşlerimiz bizlere bakıyorlarıdı eğe napıyoz şimdi dediler ben ayağa kalktım kalk madan öncede pantolonumdan sikimi çıkarmıştım ve doğruca edanın yanına vardım ve sikimi edanın ağzına soktum eda birbana baktı bir sekana ve ensonda eşim sevdaya baktı sonrada sikimi yalamaya emeye başladı bende boşdurmuyom sevdanın memelerini eliyodum bu arada serkanda kalkmıştı o da karımın ağzına sikini vemişti ve yalatıyodu emdiriyodu ben sevdayı kaldırıp salonun ortasına yatırmıştım üzreindekilerini çıkarmıştım ikimizde çırılçıplaktık hemen 69 posizyona geçmiştik ben sevdanın amını yalıyodum sevdada benim sikimi yalıyodueda Eşli Sex Hikayeleri kudurmuştu yeter yeter sok artık diyordu bende hemen posisyon değiştirip sevdanın amına sokmuştum eda ah ah oh oh oh diye inlemeye başlamıştı gitgel yapıyodum serkanda eşimi domaltmış arkadan amına girmişti bile eşimde inliyordu gözümün önünde hadi aşkım hadi erkeği sok köküne kadar sok diyordu eşim serkanda bu lafları duydukca eşime daha hızlı ve sert sikiyodu eşim resmen uçmuştu göklerdeydi bende edayı ucuruyodum sonra dördümüzde boşalmıştık eşlerimiz ilkkez farlı yarak yemişlerdi ikiside çok mutluydular sabaha kadar değişerek seviştik artık sık sık biarara geliyoruz ve eşlerimizi değişiyoruz diyer yaşadığımız değişimleride sonrakinde anlatacam görüşmek dileğiyle hoşçakalın

114 yorum:

  1. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İST MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    2. Merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen kadınlar ve çiftler 05456976300(özele açık) resimler bana ait, 19cm kalın

      Sil
    3. 0541 941 60 93
      Agrı, Erzurum , Van, Iğdır çevresi
      Memleket İzmir
      180 boy 80 kilo kumral temiz bakımlı biriyim
      Öncelik sohbet gizlilik ve güven
      Kendine güvenen bayanlar
      Arayın tanışalım kafalar uyarsa istekler uyarsa devam edilir uymazsa asla sorun sıkıntı olmasını istemem
      Tek erkekler lütfen aramasın
      Sohbet etmek isteyen çiftler arayın konuşalım
      0541 941 60 93

      Sil
    4. Olgun atletik kalın geç boşalan zevkli zengin pozisyon bosalmadan üst üste boşaltan Orgqnzm olmaya hasret yalnız bayanlar evli çift fantazilerinizi gerçekleştirmek isteyen ciddi olanlar istanbul
      05413362435

      Sil
    5. 05412502963 swinger varmı

      Sil
  2. Selam ben Ankara Keçiören den Tolga 32 yaşında 175 boyunda oldukça yakışıklı ve bakımlıyım. ANKARA KEÇİÖREN ve çevresi olgun bayanlar ve çiftleri seviyeli doyumsuz bi geceye ne dersiniz Gizlilik prensibimdir 0544 580 41 21

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben istanbul tuzladan yavuz 28 yasindayim
    Tamamen gizlilik ve karsilikli guven icerisinde gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum...yasanan hersey aramizda kalicak bundan emin olabilirsiniz ve bana guvenebilirsiniz emin olun guveninizi bosa cikartmiyicam...sex konusunda kendime guveniyorum karsimdaki kadini mutlu etmesini bilirim....
    0505 056 86 39 lutfen gercekten guzel anlar yasamak isteyen bayanlar arasin....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ist evli çiftlere 3olurum daha ünce deneyim var ara 0538 974 91 34

      Sil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  5. Başlangıçta çok iyi ama sonu biraz aceleye gelmiş. Yine de çok iyi bir swinger sex hikayesiydi. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINISIZ HEYECANLI FANTAZI DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GIZLİ MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞINİ PAYLASMAK VE MUTLU ETMEK İSTEYEN GÜVENILIR SIRDA GERCEK SEKS DOSTU ARKADASIJİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN SEKSE DÜŞKÜN OLAN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR İŞ KADINLARI VE ARALARINA GÜVENE BİLECEYİ 3 CÜ ARAYAN EVLİÇİFTLER SIZLERE Bİ TELEFON KADAR YAKINIM ARAMANIZ YETERLI 19 CM VE KALIN NORMAL İLİŞKİ SÜREM 30 VE 40 DAKKA SURMREKTEDIR LÜTFEN GERCEK SEKSE İHTİYACI OLAN ARKADAŞLAR ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  7. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINISIZ HEYECANLI FANTAZI DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GIZLİ MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞINİ PAYLASMAK VE MUTLU ETMEK İSTEYEN GÜVENILIR SIRDA GERCEK SEKS DOSTU ARKADASIJİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN SEKSE DÜŞKÜN OLAN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR İŞ KADINLARI VE ARALARINA GÜVENE BİLECEYİ 3 CÜ ARAYAN EVLİÇİFTLER SIZLERE Bİ TELEFON KADAR YAKINIM ARAMANIZ YETERLI 19 CM VE KALIN NORMAL İLİŞKİ SÜREM 30 VE 40 DAKKA SURMREKTEDIR LÜTFEN GERCEK SEKSE İHTİYACI OLAN ARKADAŞLAR ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  9. Mrb ben Ali 37 yaş Ankaralıyım Ankaradan samimi ne istediğini bilen evliçiftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir

    YanıtlaSil
  10. TEK. ERKEĞİM. ANKARA KEÇİÖRENDEN TANER. BEN. 36. YAŞINDA. 1.78. BOY. 68. KÎLODA. OLGUN. SEKSTE. SINIRSIZ. DOYUMSUZ. SERT. SİKİCİ. GEÇ. BOŞALAN. GERÇEK. REAL. BEYİM. 05427114758. AM. İTİNAYLA. YALARIM. TECRÜBELIYİM. AMI. SULANMIŞ. CAYIR. CAYIR. YANAN. SERT. VE. KALIN. SEVEN. DUL. EVLİ. MUTSUZ. ATEŞLİ. ARZULU. DOYUMSUZ. OLGUN. DOLGUN. YAŞLI. ŞİŞMAN. TOMBUL. ANKARALI. TABULARI. YIKMIŞ. ANKARALI. ÖZGÜR. SIRDAŞ. YANLIZ. BAYANLAR. GÜVEN. GİZLİLİK. PRENSBİMDİR. AYRICA. SWİNGER. EVLİÇİFTLERE. TECRÜBELIYİM. 3. TEK. ERKEK. SIRDAŞ. OLURUM. ARAYIN. KENDİNİZİ. TANITICI. MESAJ. ATIN. TANIŞALIM. BEKLIYORUM 0542.711.47.58

    YanıtlaSil
  11. Ben bitola değilim ama çok güçlü bir yapım var denemesi bedavadır aktifim eşlerin muttlu olacağı garantive iki bayan olursa tiryakileri olurum. İstanbuldan arıyorum.E



    keğim 0543 402 97 96

    YanıtlaSil
  12. MERHABA ISTANBUL ANADOLU YAKASINDA YASIYORUM 32 YASINDA ATLETIK BIRIYIM SADECE ISTANBUL ICINDE YASAYAN SWINGER CIFTLERE 3. OLURUM EGER SENDE ESINE SUPRIZ YAPIP ONU MUTLU ETMEK ONUN ÇIĞLIKLARI ARASINDA EZILDIGINI GORMEK ISTERSEN SIZI MUTLU EDEBILIRIM SADECE GUVENILIR CIFTLER VE YANLIZ YASAYAN BAYANLAR ARASIN 0553 834 54 54

    YanıtlaSil
  13. Merhaba beyefendi hikaye nizi okudum sizinle vede eşiniz lede tanışmak sevişmek üçlü sexs ve tost yapmak istiyorum arayın tanışalım beyefendi. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. 05070428732.NOT BEN DULUM VEDE YANLİZ. ERZINCAN DAYIM Ama istediğiniz yere gele bilirim beyefendi

    YanıtlaSil
  14. 0505 095 13 15 büyük kalin vede çokgeç bosalirim kendine güvenmeyen aramasın

    YanıtlaSil
  15. Bursa yanlız bayanlar gizlilik içinde görüşmek isteyen 05327318815 erol

    YanıtlaSil
  16. Bursa merkez dul bayanlar 05327318815

    YanıtlaSil
  17. Mrb ben ist b köyden atakan yaş 38 ne istediğini bilen real düşünen evli dul kapalı olgun hanımlar esini sevgilisini ensini paylaşmak isteyenler karısına koca kendine sırdaş arayalar sexse gizliliğe hijyene onem veren bayanlar sanal isteyen kızlar bir tel kadar uzaktayım 0541 486 43 76 zevkli ve güzel şeyler yaşamak dileğiyle


    YanıtlaSil
  18. Mrb ben ist b köyden atakan yaş 38 ne istediğini bilen real düşünen evli dul kapalı olgun hanımlar esini sevgilisini ensini paylaşmak isteyenler karısına koca kendine sırdaş arayalar sexse gizliliğe hijyene onem veren bayanlar sanal isteyen kızlar bir tel kadar uzaktayım 0541 486 43 76 zevkli ve güzel şeyler yaşamak dileğiyle


    YanıtlaSil
  19. Slmlar éslerine tek erkek arayan bylar sikiciniz burda rell düşünen beyler yazabilir yaş 35 atletik yapılıyım karabuķ ve çevresi olabilir diğer illerde olabilir lütfen ciddi reel kisiler 05375936225

    YanıtlaSil
  20. İstanbul rüzgar ben sex fantazi kaçamak heyacan ve daha fazlası için arayın bayanlar bekliyorum telim özele açık05458632975

    YanıtlaSil
  21. Merhaba istanbul anadolu yakasında yaşıyorum 32 yaşındayim karının altımda inliyerek sikilisini izleyerek onun çığlıkları arasında boşalmak istersen ariyabilirsin sadece genç güvenilir çiftler ve yanliz bayanlar arasın sizi mutlu edebilirim ( 0553 834 54 54 )

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. istanbul anadolu yakasinda yasiyorum 32 yasinda atletik yapiliyim sevgili eşinin baska bi erkegin altinda inliyerek sikilisini izlemek ister onun aldigi zevki gozlerinin icine bakarak eşlik etmek istersen eşini aramiza alip ona unutulmaz bi an yasatabiliriz esinin başrol oldugu bi ortamda onun cigliklari arasinda bosalmak istersen ara sadece istanbul anadolu yakasinda yasayan evli ciftler ve ne istedigini bilen guvenilir yanliz bayanlar arasin lutfen tek erkekler aramasin ( 0553 834 54 54 )

    YanıtlaSil
  24. Slm tanışmak isteyen bayanlar evli çiftler arayın tanışalım 05379677707 izmir

    YanıtlaSil
  25. Gurup sex seven ciftler tek erkek olabilirim guvenebilirsiniz ys 45 0532 784 1332

    YanıtlaSil
  26. Doğuda gurup isteyen cift arayan cekinmeden arayin guven durustluk icinde cekinmeyin 0532 784 1332

    YanıtlaSil
  27. Evli çiftlere 3olurum daha ünce deneyim var ara 0538 974 91 34

    YanıtlaSil
  28. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  29. Herkese merhaba ismim ULAŞ 32 yaşında İstanbulda yaşıyorum. Evli erkekler eşinizi sizin karşınızda mutlu etmek için buradayım. Resimlerimi WhatsApp yada Facebook da görebilirsiniz. 0535 443 02 24 hoşçakalin.

    YanıtlaSil
  30. Merhaba mutsuz olgun dolgun istekli arzulu ıslanan bayanlar ben İzmirden yaş 46 tel özele acıktır evli ciftlerde arayabilir 05553803919. 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  31. Merhaba ben demir 36 yaşında ünv mezunu insan ilişkilerinde saygılı ve kişisel ilişkilere önem veren zevki her anlamıyla yasamayı seven bir kisiyim çift arkadaşlara sırdaş olmak isterim no gizliye açıktır 05059889179

    YanıtlaSil
  32. 0541 941 60 93
    Agrı, Erzurum , Van, Iğdır çevresi
    Memleket İzmir
    180 boy 80 kilo kumral temiz bakımlı biriyim
    Öncelik sohbet gizlilik ve güven
    Kendine güvenen bayanlar
    Arayın tanışalım kafalar uyarsa istekler uyarsa devam edilir uymazsa asla sorun sıkıntı olmasını istemem
    Tek erkekler lütfen aramasın
    Sohbet etmek isteyen çiftler arayın konuşalım
    0541 941 60 93

    YanıtlaSil
  33. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  34. 38 yasindayim ciddi sevgili olacak guzel bir iliski icin sadece evli ve dul Bayanlari bekliyorum 0543 890 94 85

    YanıtlaSil
  35. istanbuldan 3cu arayan ciftler ve azgin bayanlar arayin tanisalim deneyim var 05335941781

    YanıtlaSil
  36. Merhaba kocaeli ve cevresi heryaşdan bayanlar saygı temizlik ve hoşgörü cercevesi icinde tanışmak sonrada buluşmak istesenız vatzapdan yazın 5444301168

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzce fen biz çiftiz karımı güzel sikebilecek siki kalın be büyük olan erkek gibi erkek arıyorum 05317085881

      Sil
  37. Merhaba evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 evli ama mutsuz bayanlar dul bayanlar arayın tel özele açıktır 0555 380 39 19 05553803919

    YanıtlaSil
  38. Merhaba evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 evli ama mutsuz bayanlar dul bayanlar arayın tel özele açıktır 0555 380 39 19 05553803919

    YanıtlaSil
  39. Merhaba evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 evli ama mutsuz bayanlar dul bayanlar arayın tel özele açıktır 0555 380 39 19 05553803919

    YanıtlaSil
  40. Ankara. Keçiörende. Oturan 36. yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun, 0542.711.47.58 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim Adım Taner Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Yanlız Bayanlar Çıtır Kadınsı C.d Travestiler Özellikle Yer Ev Sorunu Olmayanlar Tercihimdir Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Eşi Pasif Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 0542.711.47.58

    YanıtlaSil
  41. Merhaba ben Ali 37 yaş Ankaralıyım Ankaradan samimi ne istediğini bilen evliçiftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir

    YanıtlaSil
  42. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  43. Merhaba bayanlar evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 tel özele açıktır olgun dolgun bayanlar evli çiftler evlyim ama mutsuzum diyen bayanlar boşanmış bayanlar sulanmış emilmek dil 👅 darbeleriyle kudurttulmak isteyen bayanlar arayın görüşelim 05553803919 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  44. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam tanışmak isteriz sizinle

      Sil
  45. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  46. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  47. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  48. Merhaba ben tekin izmirden yakışıklı fiziği düzgün biriyim seyahat engelim yok alet büyük kalın çok geç boşalırım dayanabilecek arasın 05050951315

    YanıtlaSil
  49. Merhaba bayanlar evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 tel özele açıktır olgun dolgun bayanlar evli çiftler evlyim ama mutsuzum diyen bayanlar boşanmış bayanlar sulanmış emilmek dil darbeleriyle kudurttulmak isteyen bayanlar arayın görüşelim 05553803919 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  50. Mrb ben Ali 37 yaş Ankaralıyım Ankaradan samimi ne istediğini bilen evliçiftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir

    YanıtlaSil
  51. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam tanışmak isteriz ama siz nereden uzak yakın neresi

      Sil
  52. Ben ALİHAN yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum Ege Üniversitesi masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 ALİHAN



    ÖZELE AÇIK RAHATSIZ ETTİYSEM ÖZÜR DİLERİM rekli ve güzel bir yaşam geçirmeniz dileğiyle hoşçakalın



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    EVLİ ÇİFTLERE MASAJ ÜÇRETSİZ

    YanıtlaSil
  53. Merhaba bayanlar evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 tel özele açıktır olgun dolgun bayanlar evli çiftler evlyim ama mutsuzum diyen bayanlar boşanmış bayanlar sulanmış emilmek dil darbeleriyle kudurttulmak isteyen bayanlar arayın görüşelim 05553803919 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  54. 05343654898 erkan ben istanbul anDolu yakasi ciftiz bizim gibi dusunen ciftlere ozele acik telim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05537728738 ewli KenanFatma

      Sil
    2. 05537728738 ewli KenanFatma

      Sil
    3. İyi aksamlar Kenan bey Fatma hanım sizlerle tanışmak istiyorum Kenan bey eşinizi siktirmek paylaşmak istiyorsanız görüşelim. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz arayın yazın tanışalım. Görüşelim beyefendi.

      Sil
    4. Buyurun DÜZCEDE misafir edeyim sizi ben eşinle ilişkiye gireyim sana söz veririm sende hem karımla hem baldızımla aynı anda ben karımla baldızımı çok siktim sikiyorum da şimdi paylaşmayı istiyorum ikisini de 05317085881 ara beni

      Sil
  55. Merhaba. 0.beyefendi .5.hikayenizi .0.okudum.7. sizinle.0. vede .4.eşinizle.2. de .8.tanışmak .7.üçlü.3. sexs .2.ve tost yapmak o güzel götü vede amcığını öpmek emmek yalamak dilemek inleterek yalvartarak sikmek sikmek istiyorum arayın yazın tanışalım beyefendi. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz pandem den sonra görüşmek istiyorum. İSTEDİĞİNİZ YERE GELE bilirim hanımlar beyler ÇİFTLER

    YanıtlaSil
  56. İstanbul 180 boyunda gizliliğe önem veren beyim ister çiftlere ister tek bayana dost olabilirim 05439751649

    YanıtlaSil
  57. Yozgatve civarindan ucuncu erkek ariyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm İzmir den size görüşme yapabliriz

      Sil
    2. Merhaba beyefendi eşinizi paylaşmak siktirmek istiyorsanız ben talibim sikmeye o güzel götü vede amcığını sizinle beraber üçlü sexs ve tost yapmak istiyorum. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz. Arayın yazın tanışalım. Görüşelim beyefendi

      Sil
  58. istanbul anadolu yakasinda yasiyorum 32 yasinda atletik yapiliyim sevgili eşinin baska bi erkegin altinda inliyerek sikilisini izlemek ister onun aldigi zevki gozlerinin icine bakarak eşlik etmek istersen eşini aramiza alip ona unutulmaz bi an yasatabiliriz esinin başrol oldugu bi ortamda onun cigliklari arasinda bosalmak istersen ara sadece istanbul anadolu yakasinda yasayan evli ciftler ve ne istedigini bilen guvenilir yanliz bayanlar arasin lutfen tek erkekler aramasin ( 0553 834 54 54 )

    YanıtlaSil
  59. Istanbul silivriden selamlar olgun dul ve evli ciftler 3 cuncu kisi veya tek seks yapariz degisik fantazi isteyenler bana ulasin

    YanıtlaSil
  60. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    sislisevdasi.201920@hotmail.Com

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR
    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur PENİS 21 CM VE KALIN
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  61. Evli çiftler dul bayanlar Ankara'dan Erdal gizlilik ve güvenirlik on planda her türlü fantaziye acigimdir sürekli gorusebilecegim bayan arkadaşlar gizli açık nasıl isterseniz 5444541262

    YanıtlaSil
  62. İzmir deice sikilmek istiyorsan ara
    06050951315

    YanıtlaSil
  63. İzmir delice sikilmek istiyorsan ara

    YanıtlaSil
  64. İzmir delice sikilmekistiyorsan ara
    05050951315

    YanıtlaSil
  65. İyi günler beyefendi hikayenizi okudum sizinle vede eşinizle de tanışmak üçlü sexs ve tost yapmak o güzel götü vede amcığını öpmek emmek yalamak dilemek inleterek yalvartarak sikmek sikmek istiyorum ara yaz tanışalım beyefendi. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz. İSTEDİĞİNİZ YERE GELE bilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşinizi bende silmeyi isterim sende benim eşimi al bahçede evin çatısında sikkkkkk

      Sil
  66. aralarine tek erkek.almak.isteyene vli.ciftler varmi istanbuldan deneyimli olgun.kalinnaletli bir beyim meil adresim.soydan202@gmail.com whassap 555.554.83.62

    YanıtlaSil
  67. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil
  68. SLM ben Abdullah gizlilik içinde görüşmek tanışmak isteyen evli çiftler yada tek bayanlar arayın görüşelim seyahat sorun değil ama şuan İzmir deyim 05456788890

    YanıtlaSil
  69. Yüz yüze görüşmek tanışmak isteyen bayanlar gizlilik içinde sex in doruklarına çıkmak isteyen bayanlar arayın görüşelim seyahat sorun değil 05456788890

    YanıtlaSil
  70. Antalya dan mehmet aile kurallarına saygılı temizlik ve hijyene önem veren herkesin özeli olduğuna inanan olgun bireyim yaşananların yaşandığı yerde kalması gerektiğine inanıyorum fantazilerinizi gerçekleştirmek için gizlilik ve güven içinde sırdaşınız olarak arayabilirsiniz bayanlar çiftler telefon kadar yakınım 05359267645

    YanıtlaSil
  71. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  72. Selam ben Ankara Keçiören den Tolga 37 yaşında 175 boyunda oldukça yakışıklı ve bakımlıyım. ANKARA KEÇİÖREN ve çevresi olgun bayanlar ve çiftleri seviyeli doyumsuz bi geceye ne dersiniz Gizlilik prensibimdir 0544 697 02 44

    YanıtlaSil
  73. İstanbul Sancaktepe de yaşiyorum adım İbrahim kısaca ibo diyebilirsiniz. Yaş 28 her türlü fanteziye açığım istersen grup yaparız istersen siz sevişirsiniz ben izlerim yada ben sevişirim sen izlersin. Gizlilik her şey akrep burcuyum. Çok güzel am yalarım ve masaj yaparım. Öyle kocaman sikim yok gayet tatli ve ideal 7 24 çağir geleyim. Araba var ama mazot parasını alırım vermezsen sikerim :) 0553 830 98 11

    YanıtlaSil
  74. karısını siktirmek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

    YanıtlaSil
  75. Zafer ben 39 yandayım 2 yildir tezrubeli olarak bayanlarla evliciflerle sexs tanışıp sexs yapmaktayım tek erkeğin aktifim gizlik güven icinde görüşmek isteyen bayanlar evliciftler arayın Wasaptan mesaj gönderin konuşalım 05365153512

    YanıtlaSil
  76. Slm ben İstanbul'dan hakan yarağim 25 cm kalın vede ozundur evli bayan veya çivtler arasinlar evim musayittir 0536 575 18 98 bekliyorum

    YanıtlaSil
  77. Zafer ben 39 yaşındayım 2 yıldır bayanlar evliciftler görüşüyorum tek erkeğim akrifim sexse doymak isteyen bayanlar eşine kolarimda zevk verirken sende karşısına gec eşinin nasıl mutlu olsun gözlerinle izle arayın görüşelim wasaptan mesaj gönder in konuşalım 05365152512

    YanıtlaSil
  78. Ankaradan mert 42 yaşında bekar 177 boy 77 kilo kumral yeşil gözlü bir erkeğim azgın bayanlara arasın ateşlerinizi söndürüyim evli bekar farketmez 0555 8957982

    YanıtlaSil
  79. Antalya dan mehmet aile kurallarına saygılı temizlik ve hijyene önem veren herkesin özeli olduğuna inanan olgun bireyim bayanlar çiftler 05359267645

    YanıtlaSil
  80. antalya emrah evli bekar bayanlara erotik masaj mutlu sonlu ilişki 05313650820

    YanıtlaSil
  81. Slm. Tekim. Yas 34 bayanlar. Evli. Çiftler. Bursa. 05455571265

    YanıtlaSil
  82. Mrb ben Ali Ankara dan ne istediğini bilen samimi evliçiftler ve hanımefendiler arayın lütfen özeliniz özelimdir 0535 21245 65

    YanıtlaSil
  83. Slm eren ben istanbul ciftiz uygun ciftlerle tanismak istiyoruz 0534 365 48 98 ozel no acik

    YanıtlaSil
  84. Mrb eren ben istanbul ciftiz uygun samimi ciftlerle ve gizli sivingir dusunceli bay yasa bayanlar gorusebiliriz 0534 365 48 98 ozele acik numaram saygilar

    YanıtlaSil
  85. Trakya ve Çevresi Kırklareli Edirne Tekirdağ Bayanlar ve Tek Arayan Evli Çiftler güvenilir elit dostluklar için 0538 617 1000

    YanıtlaSil
  86. 05317085881 arayın pişman olmazsınız karımın amı çopkkkk küçük küçücük ağcığına kalın xxll büyük yarrak istiyor

    YanıtlaSil
  87. HERKESE MERHABA İSMİM BURAK 33 YAŞINDA İSTANBUL'DA YAŞIYORUM EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURADAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİRİSİYİM, EŞİNİZİ MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU GÖRMEK SİZİNDE HAKKINIZ 0533 046 82 89 HOSÇAKALINIZ 0533 046 82 89 HOSÇAKALIN.

    YanıtlaSil
  88. Selam adana ve çevresinden gizlilik temizliğe önem veren dürüst güvenilir biriyim 1, 80 boy 48 yaş 87 kg evli çiftlere üçüncü olurum fantezinize cevap vermemi isterseniz sadece arayın (537 258 51 07)

    YanıtlaSil
  89. Antalya dan mehmet yaşananların yaşandığı yerde kalması gerektiğine inanıyorum gizlilik ve güven içinde sırdaşınız olarak arayabilirsiniz temizlik ve hijyene önem veren olgun bireyim Antalya merkez bayanlar çiftler 05359267645

    YanıtlaSil
  90. Kayseriden tanismak isteyen sekse düşkün bayanlar ciftler tanismak isteyenler 0533 812 89 55 arasin yas 37 sekste tecrube arayanları bekliyorum

    YanıtlaSil
  91. Antalya merkez.Mehmet ben aile kurallarına saygılı temizlik ve hijyene önem veren herkesin özeli olduğuna inanan olgun bireyim yaşananların yaşandığı yerde kalması gerektiğine inanıyorum fantazilerinizi gerçekleştirmek için gizlilik ve güven içinde sırdaşınız olarak arayabilirsiniz bayanlar çiftler 05359267645

    YanıtlaSil
  92. Olgun atletik kalın geç boşalan zevkli zengin pozisyon bosalmadan üst üste boşaltan Orgqnzm olmaya hasret yalnız bayanlar evli çift fantazilerinizi gerçekleştirmek isteyen ciddi olanlar istanbul 05413362435

    YanıtlaSil
  93. selam ben istanbul avrupa yalasindan mesut 25 yillk deneyimli olgun sirdas guvenilir bir beyim tek erkek partner arayan evli ciftler yasli ciftler cinsel hayatlarinia renk katmak isteyen evli ciftler bisex ciftler kilolu hanlmar lar ciftlerle tanismakmistyorm sanalcilar aramasin lutfen guzel bimperformansa ve iyi hi alete sahip sirdas birym 0555.554.83.62 whassp mil soydan202@gmail.com

    YanıtlaSil
  94. Tek Erkegim Ankara Keçiörenden 36 Yaşında 178 Boy 68 Kiloda Olgun Sekste Tecrübeli Geç Boşalan Gerçek Realim 0542.711.47.58 Am İtinayla Yalarım Amı Vıcık Vıcık Sulanmış Cayır Cayır Yanan Sert Kalın Seven Dul Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Dolgun Tombul Şişman Özgür Takipçi Tabuları Yıkmış Ankaralı Çılgın Yanlız Sırdaş Bayanlar Ayrıca Tek Erkek Arayan Cuckloud Swinger Evliçiftlere 3. Tek Erkek Sırdaş Olurum Güvenen Gizlilige Aile kavramına Değer Veririm Whatsap Var Ekleyin Kendinizi Tanıtıcı Mesaj Atın Arayın Tanışalım Bekliyorum 0542 711 47 58

    YanıtlaSil