tecavuz gizli

Merhabalar ben Yasemin. 28 yaşındayım. Özel bir şirkette sekreter olarak çalışıyorum. İş yerine giderken elimden geldiğince seksi ama ofis ortamına da uygun giyinmeye dikkat ederim. Genelde dar ama diz üstü etek giyer, üzerime de yine dar ama yakası açık kalacak şekilde bir gömlek giyerim. Göğüslerim dolgun, belim ise ince olduğundan dar gömlekler üzerimde müthiş durur. Bir sabah uyandığımda o gün daha genç işi giyinmeye ve iş yerindekilere sürpriz yapmaya karar verdim. Eşim evden çıktıktan sonra dolabımdan kırmızı siyah kareli pileli eteğimi seçtim. Üzerime ise dar bir beyaz gömlek giydim. Ayağıma topuklu siyah ayakkabılarımı, mont olarak da çok sevdiğim siyah deri montumu aldım. Aynanın karşısında geçtiğimde karşımda muhteşem bir liseli çıtır ama aynı zamanda da özgürlüğünü dışa vuran stil sahibi bir genç kız duruyordu. Bu halimle gün boyu iltifat yağmuruna tutulacağımdan emindim. İş yerine girince ofisteki kızlar ne kadar seksi olmuşsun, seni bugün rahat bırakmazlar dediler. Gerçekten de gün boyu ofiste yanımdan ayrılmadan benimle konuşmaya çalışan bir çok erkek oldu. Bazılarının sıyrılan eteğimden kalçalarıma, bazılarının gömleğimin arasından göğüslerime baktığını farkettim ve bundan keyif aldım. Akşamüstü işten çıkmadan tuvalete gittim. O sırada arkamdan muhasebeden bir erkek arkadaşım da tuvaletin oradaydı. Benim içeri girmemle arkamdan kadınlar tuvaletine girdi ve kapıyı içeriden kilitledi. Ben ne yapıyorsun, neden kapıyı kilitledin diye sorunca, kimsenin seni elimden kurtaramaması için dedi. Nasıl yani demeye kalmadan beni duvara sıkıştırdı ve tam bir afet olmuşsun, bir de sikilmek için bu kadar hevesli olduğunu belli edince ben de dayanamadım dedi. Ne alakası var, ben kendim için giyindim dedim. O andan sonra hiç konuşmadı. Gömleğinin aralığından kafasını göğüslerimin arasına daldırdı, bir yandan da eliyle kalçalarımı okşuyordu. İri yapılı olduğundan elinden kurtulamıyordum. Bir hamlede arkamı çevirdi ve beni vücudu ile sıkıştırarak duvarla arasında hapsetti. O sırada dimdik olmuş sikini pantolonundan çıkardı ve kalçalarıma sürtmeye başladı. Tam bir liseli gibi tuvalette sikilecektim. Eteğimi biraz kaldırması yetti. Sikini amıma sürtmeye başladı. Biraz buna devam ettikten sonra bir anda içime girdi ve kalçalarımdan çeke çeke ileri geri oynatmaya başladı. Ben bir yandan iş yerinde ne olduğunu bile anlamadan sikilirken bir yandan da bundan zevk almaya başladım. Bir süre sonra tekrar önümü çevirdi ve sikini ağzıma zorla sokarak oluk oluk boşaldı. Fermuarını çekti ve hiçbirşey olmamış gibi kapıyı açıp çıkıp gitti. Ben şoktaydım ama hemen toparlandım ve ofisten çıkıp hemen eve doğru yola çıktım. Eve gider gitmez duşa girip temizlenecektim. Ama her zaman benden geç gelen kocam bu sefer benden önce eve gelmişti. Beni liseli bir kaşar gibi karşısınca görünce önce bu ne hal, benim için böyle giyin desem giyinmezsin, iş yerindekilere özel mi yapıyorsun dedi. Ben yok içimden geldi giydim deyince, iyi iyi benim de içimden geldi deyip beni tuttuğu gibi salonda yere yatırdı. Üzerime çullanması ile sikinin pantolonunu yırtarcasına dikleşmesi bir oldu. Hemen fermuarını açıp boxerının arasından sikini çıkardı ve amıma dayadı. Amımdaki ıslaklığı hissedince de çılgına döndü ve hemen içime girdi. Bir yandan hoyratça üzerimde gelgit yapıyor, diğer yandan o çok sevdiği deri ceketimin kapladığı vücudumun her yerini avuçluyordu. Ceketin çıkardığı hışırtılar onu daha da azdırıyordu. Derken en son Yalova dönüşü yol ortasında sikmiştim, şimdi de evde yapalım diyerek arkamı çevirdi ve zaten sırılsıklam olmuş sikini kreme bile gerek kalmadan götüme sokmaya başladı. Yapma ne olur hem çok acıyor hem de resmen bana yine tecavüz ediyorsun dedim. Oysa bana orospu gibi giyinirsen ben de tecavüz ederim dedi. Bu sırada sikinin tümü içime girmişti ve kalçalarımda kasıklarını hissediyordum. Üzerime yatmış, bir yandan götümü sikiyor, bir yandan da bütün vücudunu deri montuma temas ettirerek fantezisini yaşıyordu. Bir süre sonra götümün içinde bir volkan patlamıştı ve üzerime yığılıp kaldı. 15-20 dakika sonra ancak altında kalkabilmiştim. Bir günde ayrı zamanlarda iki defa tecavüze uğramak ağır gelmişti ama pileli eteğin üzerine dar gömlek ve deri mont giymiş, ayağındaki topuklularda kalçalarını iyice ortaya çıkarmış bir kıza ben de erkek olsam zor dayanırdım.

30 yorum:

  1. Selam ben Ankara Keçiören den Tolga 32 yaşında 175 boyunda oldukça yakışıklı ve bakımlıyım. ANKARA KEÇİÖREN ve çevresi olgun bayanlar ve çiftleri seviyeli doyumsuz bi geceye ne dersiniz Gizlilik prensibimdir 0544 580 41 21

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İST MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    2. Merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen kadınlar ve çiftler 05456976300(özele açık) resimler bana ait, 19cm kalın

      Sil
    3. 0541 941 60 93
      Agrı, Erzurum , Van, Iğdır çevresi
      Memleket İzmir
      180 boy 80 kilo kumral temiz bakımlı biriyim
      Öncelik sohbet gizlilik ve güven
      Kendine güvenen bayanlar
      Arayın tanışalım kafalar uyarsa istekler uyarsa devam edilir uymazsa asla sorun sıkıntı olmasını istemem
      Tek erkekler lütfen aramasın
      Sohbet etmek isteyen çiftler arayın konuşalım
      0541 941 60 93

      Sil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  4. 0541 941 60 93
    Agrı, Erzurum , Van, Iğdır çevresi
    Memleket İzmir
    180 boy 80 kilo kumral temiz bakımlı biriyim
    Öncelik sohbet gizlilik ve güven
    Kendine güvenen bayanlar
    Arayın tanışalım kafalar uyarsa istekler uyarsa devam edilir uymazsa asla sorun sıkıntı olmasını istemem
    Tek erkekler lütfen aramasın
    Sohbet etmek isteyen çiftler arayın konuşalım
    0541 941 60 93

    YanıtlaSil
  5. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  6. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  7. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  8. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  9. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  10. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  11. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  12. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  13. Merhaba bebeğim hikayenizi okudum seninle tanışmak sevişmek sexs yapmak istiyorum. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. 05070428732 Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz pandem den sonra görüşmek istiyorum bebeğim ara yaz tanışalım

    YanıtlaSil
  14. Ben ALİHAN yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum Ege Üniversitesi masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 ALİHAN



    ÖZELE AÇIK RAHATSIZ ETTİYSEM ÖZÜR DİLERİM rekli ve güzel bir yaşam geçirmeniz dileğiyle hoşçakalın



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    EVLİ ÇİFTLERE MASAJ ÜÇRETSİZ

    YanıtlaSil
  15. Slm ben rüzgar İstanbul Avrupa yakasında yanliz yaşıyorum evim musait arabam var seks konusunda oldukça tecrübeli geç boşalan biriyim gizli bir sırdaş arayan bayanlar nerdesiniz... vedoresimler@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Slm ben istanbuldan hakan yarağim 25cm evlibayan veya evli çivtler arasınlar evimmüsait telim ⁰536 575 18 98

    Yanıtla

    YanıtlaSil
  17. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  18. Selam ben Ankara Keçiören den Tolga 37 yaşında 175 boyunda oldukça yakışıklı ve bakımlıyım. ANKARA KEÇİÖREN ve çevresi olgun bayanlar ve çiftleri seviyeli doyumsuz bi geceye ne dersiniz Gizlilik prensibimdir 0544 697 02 44

    YanıtlaSil
  19. Slm ben İstanbul'dan hakan yarağim 25 cm kalın vede ozundur evli bayan veya çivtler arasinlar evim musayittir 0536 575 18 98 bekliyorum

    YanıtlaSil
  20. Ankaradan mert 42 yaşında bekar 177 boy 77 kilo kumral yeşil gözlü bir erkeğim azgın bayanlara arasın ateşlerinizi söndürüyim evli bekar farketmez 0555 8957982

    YanıtlaSil
  21. antalya emrah evli bekar bayanlara erotik masaj mutlu sonlu ilişki 05313650820

    YanıtlaSil
  22. Trakya ve Çevresi Kırklareli Edirne Tekirdağ Bayanlar ve Tek Arayan Evli Çiftler güvenilir elit dostluklar için,0538 617 1000

    YanıtlaSil
  23. mrb telde sex yapmak tatmin olmak isteyen genc kizlar evli dul bayanlar 0536 706 1483 arayin iliklerinize kadar tatmin edeyim ankarada yaşiyorum ankarada genc bayanlar evli dul bayanlar genc pasifler 20 yaş alti arayin buluşalim telim gizli ozel aramalara acik

    YanıtlaSil
  24. Merhaba bebeğim hikayenizi okudum seninle tanışmak sevişmek sexs yapmak o güzel götü vede amcığını öpmek emmek yalamak dilemek inleterek yalvartarak sikmek sikmek istiyorum ara yaz tanışalım bebeğim. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz. Arayın yazın tanışalım. Görüşelim bebeğim

    YanıtlaSil
  25. Olgun atletik kalın geç boşalan zevkli zengin pozisyon bosalmadan üst üste boşaltan Orgqnzm olmaya hasret yalnız bayanlar evli çift fantazilerinizi gerçekleştirmek isteyen ciddi olanlar istanbul 05413362435

    YanıtlaSil