Eş degistirme hikayeleri

Merhaba ben Erdal eşimle başımdan geçen bir yaşanmış anımı anlatacam. Ben eşimle görücü üsulü evlendim hem ben hemde eşim tutucuyuz, aynı zamanda eşim kapalı biri , çok güzel kalçaları ve iri göğüsleri var güzelliğide orta derece arkadaşların gözü bazan takılır kaçamak bakışlarla bakarladı, dışarıda pantolon dahi giymezdi. Beraber ortaklık yaptığım bir arkadaşım var çok samimi olduğumuz için her şeyi konuşurduk benden önce evlendiği için , ben evlendiğimde karımı nasıl hazırlayıp sikeceğimi bile tarif etmişti . Haa onun karısıda uzun boylu bir kadın sütun gibi bacakları var,zamanla otğımla fazla sex konuşmaya başladık, anladımki karımın sikişini merak ediyor aslında bende onunkarısını çok merak ediyordum . Sex ten söz açılınca ballandırarak anlatıyordum karımla sikişmeyi sevdiğimizi , karımın saksafon çekmeyi çok sevdiğini söyledim oda bizde yalamayı seviyoruz ama ben am yalamaya doymuyorum dedi o gün konuyu kapattık arada bir hafta geçmişti bir gün karımla sikişirken karım sikimi yalıyordu ben de birden Okan iyi am yalıyormuş dedim ,oda biliyorum deyince şaşırdım nasıl yani dedim, karımda korkma yalatmadı,ben ebruyla konuşuyorum o anlattı deyince peki sen ne anlattın diye sorunca , ne anlatacam beni nasıl siktiğini yaladığını anlattım. Hoşuma gitti ve karıma bundan sonra biraz daha seksi giyinenilirsin dedim oda canıma minnet zaten beni çok sıkıyordun dedi . Ertesi gün karım aradı akşam okanı da al bize gel ebruda burda deyince akşam eve gittik karım kapıyı açınca ne göreyim şok oldum karımın poposu dar beyaz pantolono zor girmişti, kilodu belli oluyordu, Okan gözüyle karımı orada sikti, yenge bu şıklık deyince karım sen birde ebruyu gör dedi merakla içeri geçtik ebruda boydan streçli bir elbise giymiş posunun ve tüm vücut hatları belli oluyordu ikimizinde siki kalkmıştı, okana hayırdır bunlar deyince okanda oğlum bunlar sikiş istiyor dedi ama okanın gözü sürekli karımın kalçalarında badiye sığmayan memelerinde idi başı kapalı bir kadın bu kadarmı seksi olurdu . Okan Saat geç oldu kalkalım deyince karım bu saatte nereye gidiyorsunuz boş odamız var geçin uyuyun dedi ama okanında hoşuna gitti hiç itiraz etmedi, onlar odasına biz odamıza geçtik, karıma kız bu ne hâliniz dedim, karımda ne o hoşunuza gitmedimi deyince bende yooo gitti dedim karımda o zaman bundan sonra böyle içimize düşecektiniz, kadınlığımızı hissettik diyince hadi bu geceyi uzun yaşayalım deyince,karım herhalde senle Okan biz karılarımızı şöyle sikeriz böyle yalarız la olmaz, beni inlete inlete sikki Okan bey nasıl am sikilir yan odada duysun diyince sevişip sikişmeye başladık, karım zevkten çıldırıyordu bir süre sonra ebrununda iniltileri gelmeye başlayınca ben karımın ammını yalıyordum karım bana bak okan akşamdan beri içine düştüğün kadını sikiyor diyince ben karıma okanda senin kalçalarında gözünü alamıyordu diyince,karım ne o hoşunamı gitti deyince bende evet dedim,ozaman istermisiniz bu gece eşleri değiştirelim diyince önce şok oldum sonra ortağımın karısını sikeceğim aklıma gelince tamam ama nasıl olacak deyince sen orasını bana bırak dedi.karım telefonu aldı ebruyu aradı, Ebru sikişip inliyordu Ebru teli açınca karım ebruya ebrucuğum yardıma ihtiyacın varmı diyince Ebru bilmem derken Okan sesi duymuş olmalıki yüksek sesle var yenge dedi bende kız seninki azmış deyince Ebru kızım sen azdırdın hadi gelde indir, dur burdakini doyuruyum öyle geliyim der demez Ebru onuda getir ben doyurum o gün sabaha kadar sikiştik ve sürekli sikişiyoruz artık kocamdan çok Okan beni sikiyor

130 yorum:

  1. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SELAM BEN NEVZAT 50 YAŞINDA DULUM BURSA BALIKESİR CİVARI OLGUN ÇİFTLER VEYA TEK BAYANLAR GİZLİLİK BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ 0553 873 65 68

      Sil
    2. SELAM BEN NEVZAT 50 YAŞINDA DULUM BALIKESİR BURSA CİVARI OLGUN ÇİFTLERE ÜÇÜNCÜ OLURUM BENİM İÇİN ÖNEMLİ OLAN GİZLİLİK DİR VEYA TEK BAYANLAR ARAYIN TANIŞALIM 0553 873 65 68

      Sil
    3. SELAM BEN NEVZAT 50 YAŞINDA DULUM BALIKESİR BURSA CİVARI OLGUN ÇİFTLERE ÜÇÜNCÜ OLURUM BENİM İÇİN ÖNEMLİ OLAN GİZLİLİK DİR VEYA TEK BAYANLAR ARAYIN TANIŞALIM AM YALAMAYI ÇOK SEVERİM İŞTE NUMARAM 0553 873 65 68

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

      Sil
    6. İST MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    7. Merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen kadınlar ve çiftler 05456976300(özele açık) resimler bana ait, 19cm kalın

      Sil
    8. 0@5524026187 hattım özele açık bayanlar WhatsApp var Instagram dognmarasli.46 k. Maraş ta yaşıyorum

      Sil
    9. Merhaba nasilsin güzel insan bede zihinle sevişmekten isterim

      Sil
    10. TEK ERKEĞİM
      05412502963

      Sil
    11. 05o1 1502963 ewli çiftler arayın

      Sil
    12. ewli çiftler arayın sexs yapalım 05011503963

      Sil
    13. telefonda sexs yapalım 05011502963

      Sil
  2. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SELAM BEN NEVZAT 50 YAŞINDA DULUM BURSA VE BALIKESİR CİVARI OLGUN ÇİFTLERE ÜÇÜNCÜ OLURUM BENİM İÇİN GİZLİLİK ÖNEMLİ VEYA TEK BAYANLAR ARASIN 0553 873 65 68B

      Sil
    2. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_ sin46@hotmail.com kik dognmarasli46 cep 05548559100 viber line wahatsap var

      Sil
    3. tek erkeğim 05412502963

      Sil
    4. arayın telefonda sexs yapalım 05011502963

      Sil
  3. Slm tanışmak isteyen bayanlar evli çiftler arayın tanışalım 0537 967 77 07

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SELAM BEN NEVZAT 50 YAŞINDA DULUM BURSA VE BALIKESİR CİVARI OLGUN ÇİFTLERE ÜÇÜNCÜ OLURUM BENİM İÇİN ÖNEMLİ OLAN GİZLİLİK DİR VEYA TEK BAYANLAR ARAYIN TANIŞALIM 0553 873 65 68

      Sil
    2. TEK ERKEĞİM
      05412502963

      Sil
  4. Slm tanışmak isteyen bayanlar evli çiftler arayın tanışalım 0537 967 77 07

    YanıtlaSil
  5. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  6. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik yas sinirim yoktur 5462519585 evli ciftler bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. Hadi ama arayın artık mutlu olalım hep birlikte dul erkevginiz bekliyor.çiftler dul bayanlar teler 05320599264.çağrı atın yeter

    YanıtlaSil
  8. MERHABA EVLİ ÇİFTLER,BEN BUĞRA ( Erkek ) 28 YAŞINDA DENEYİMLİ AKTİFİM EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURDAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİR KİŞİYİM. EŞİNİZİ YATAKTA MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU ETMEK SİZİNDE HAKKINIZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_ sin46@hotmail.com kik dognmarasli46 cep 05548559100 viber line wahatsap var

      Sil
  9. Istanbul umraniye murat ben sex fantazi kacamak heyacan ve daha fazlasi icin arayin veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

    YanıtlaSil
  10. Istanbul umraniye murat ben sex fantazi kacamak heyacan ve daha fazlasi icin arayin veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

    YanıtlaSil
  11. Mrhb ben istb olgun full aktifim itina ile sikerim sikilmek isteyenler gizlilik ve durustluk sartiyla msj biraka bilir yas ve kilo sorun deyildir skyp adresim delikanli_sikici@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Mrb ben 47 yas 185 boy 80 kılodan ist anafolu yak yanlız yadıyan iş adamıyım 5307001928 arayışım olgun ve samımı bır cıftle tanışmak ıstıyorum

    YanıtlaSil
  13. BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585 olgun BAYANLAR bekliyorum evlı cıftler arayın

    YanıtlaSil
  14. Selam Ankara Keçiören den Tolga 32 yaşında 175 boyunda beyaz tenli oldukça yakışıklı doyumsuz bakımlıyım.
    ANKARA KEÇİÖREN ve çevresi yaş sınırı olmayan her yaştan olgun dul bayanlar ve çiftleri seviyeli doyumsuz bir ilişkiye bekliyorum
    Gizlilik prensibimdir. Tanıtıcı mesaj veya çağrı atmanız yeterli olacaktır.
    0544 580 41 21

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewli çiftler arıyoruz telofonda sikişeceğimiz bizde çifttiz arayın sikişelim 05412502963

      Sil
  15. Merhaba ben istanbul tuzladan yavuz 28 yasindayim
    Tamamen gizlilik ve karsilikli guven icerisinde gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum...yasanan hersey aramizda kalicak bundan emin olabilirsiniz ve bana guvenebilirsiniz emin olun guveninizi bosa cikartmiyicam...sex konusunda kendime guveniyorum karsimdaki kadini mutlu etmesini bilirim....
    0505 056 86 39 lutfen gercekten guzel anlar yasamak isteyen bayanlar arasin....

    YanıtlaSil
  16. Merhaba ben yavuz
    istanbul TUZLA da oturuyorum
    28 yasinda 1.85 boyundayim
    Karsilikli guven ve gizlilik icerisi de gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum
    Karsilikli guven gizlilik cok onemli yasanan hersey aramizda kalicak
    Gercekten gorusmek isteyen bayan arkadaslar ararsa sevinirim
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 0@5524026187 hattım özele açık bayanlar WhatsApp var Instagram dognmarasli.46 k.maraşta yaşıyorum

      Sil
  17. Selam Yiğit ben eskisehirliyim Eskişehir ve çevresinde evlilere 3 CÜ olurum dük bayanlara evli kacamak yapmak isteyenlere yanlız bekar bayanlara sekste sınırsız hizmet ederim mutluluk ve zevkin zirvesini görmeyi garanti ederim bana ulaşın 7/24 teslim açık numarası Kapalıçarşı'da arayabilirsiniz emin olun sırdaş hijyen ve kaliteli bakımlı bir insanim95437286926

    YanıtlaSil
  18. BEN HAKAN ATAŞEHIRDEN 0533 076 38 10 BEKLIYORUM BAYANLARI VEYA EŞINI PAYLAŞMAK İSTEYENLERİ

    YanıtlaSil
  19. Erdemli de gizliliğe önem veren kadınım, arayın konuşalım.
    0553 887 20 21

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın hanımefendi sizinle tanışmak görüşmek sırdaş arkadaş olmak istiyorum. Ben tek erkeğim 15.cm.66 yaş dulum ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz pandem den sonra görüşmek. İSTEDİĞİNİZ YERE GELE bilirim bebeğim. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki.

      Sil
    2. Slm güzellik sizinle tanışmak isteriz

      Sil
  20. Merhaba ben yavuz
    istanbul TUZLA da oturuyorum
    28 yasinda 1.85 boyundayim
    Karsilikli guven ve gizlilik icerisi de gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum
    Karsilikli guven gizlilik cok onemli yasanan hersey aramizda kalicak
    Gercekten gorusmek isteyen bayan arkadaslar ararsa sevinirim
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil
  21. Kastamonudan 33 yasinda tek erkegim bayanlara sikici defalarca evli ciftlere ucuncu oldum tecrubeliyim 05432764846

    YanıtlaSil
  22. Kastamonudan 33 yasinda tek erkegim bayanlara sikici defalarca evli ciftlere ucuncu oldum tecrubeliyim 05432764846

    YanıtlaSil
  23. Slm kastamonudan 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere ucuncu oluyorum tecrubeliyim 05432764846 gayler uzak dursun

    YanıtlaSil
  24. Ben 29 kiz arkadasim 24 yasinda.guvenebilecegimiz çiftlerle eş degistirme yapmak istiyoruz.bizim gibi dusunen ciftler varsa urfa antep civari mail atin.
    boteci21@mynet.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05537728738

      Sil
    2. Merhaba. Nona bey tek erkeğim kabul ederseniz arayın. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz

      Sil
  25. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN DAKIKALARCA SEVİŞMEYİ İSTEYEN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 89 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYAQNLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  26. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN DAKIKALARCA SEVİŞMEYİ İSTEYEN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 89 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYAQNLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  27. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN DAKIKALARCA SEVİŞMEYİ İSTEYEN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 89 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYAQNLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  28. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  29. Selam.

    Çok enteresan bir hikaye.

    Çok güzel bir paylaşım.

    Teşekkürler. Cuckold Film Tavsiyeleri

    YanıtlaSil
  30. Merhaba ben Ali 37 yas Ankaralıyım ne istediğini bilen samimi evliciftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir

    YanıtlaSil
  31. Mrb ben koray antep mersin adana maraş hatay osmaniye çevrelerinden her yaştan bayanlar arayın tanışalım 0543 303 96 93

    YanıtlaSil
  32. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  35. Mrb ben Ali 37 yaş Ankaralıyım Ankaradan samimi ne istediğini bilen evliçiftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. Mrb ben Ali 37 yaş Ankaralıyım Ankaradan samimi ne istediğini bilen evliçiftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir

    YanıtlaSil
  38. Herkese merhaba ismim ULAŞ 32 yaşında İstanbulda yaşıyorum. Evli erkekler eşinizi sizin karşınızda mutlu etmek için buradayım. Resimlerimi WhatsApp yada Facebook da görebilirsiniz. 0535 443 02 24 hoşçakalin.

    YanıtlaSil
  39. 0507 053 63 33 slm bayanlar ben Kayseri den olgun yaşta sırdaşı biriyim ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden bayanlar sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen ve saatlarca amn gtn yalatmak ve çılgınca sex yapmak istersen heryastan bayanlar arasın ltf bayanlar önce karşılıklı saygı sevgi ve güven şart ltf sanalcilar yalancılar v menfaatcilar aramasın ltf bayanlar önce wapsattan yazarsanız tanışırız

    YanıtlaSil
  40. Mrb ben Ali 37 yaş Ankaralıyım Ankaradan samimi ne istediğini bilen evliçiftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir

    YanıtlaSil
  41. 543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN PARTNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL ŞİŞMAN BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  42. Yasak arzularını sıradışı fantazilerini paylaşmak isteyen bayanlar size bir telefon kadar yakınım lütfen 0 542 376 82 16 arayin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05412502963
      arayın olgun yaşta sikişmeyi sewen erkeğim
      ewli çiftler tek bayanlar

      Sil
  43. Merhaba ben Ali 37 yaş Ankaralıyım Ankaradan samimi ne istediğini bilen evliçiftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir

    YanıtlaSil
  44. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  45. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  46. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  47. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  48. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  49. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  50. Merhaba bayanlar evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 tel özele açıktır olgun dolgun bayanlar evli çiftler evlyim ama mutsuzum diyen bayanlar boşanmış bayanlar sulanmış emilmek dil darbeleriyle kudurttulmak isteyen bayanlar arayın görüşelim 05553803919 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  51. Mrb ben Ali 37 yaş Ankaralıyım Ankaradan samimi ne istediğini bilen evliçiftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir

    YanıtlaSil
  52. Ben ALİHAN yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum Ege Üniversitesi masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 ALİHAN






    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18
    ÖZELE AÇIK

    EVLİ ÇİFTLERE MASAJ ÜÇRETSİZ
    Not: mutlu son için iki tarafında da begeni ve istekli olması durumunda olur
    Penis boyu 22 cm kalın ilk görüşte büyük alamam diyorlar ama alışınca çıkartamak istemiyorlar

    RAHATSIZ ETTİYSEM ÖZÜR DİLERİM REKLİ VE GÜZEL BİR YAŞAM GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  53. Merhaba bayanlar evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 tel özele açıktır olgun dolgun bayanlar evli çiftler evlyim ama mutsuzum diyen bayanlar boşanmış bayanlar sulanmış emilmek dil darbeleriyle kudurttulmak isteyen bayanlar arayın görüşelim 05553803919 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  54. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  55. Corum dan gizli görüşmek isteyen bayan varmı bu noya mesajla ulaşsın tanışalım 05375123558

    YanıtlaSil
  56. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    sislisevdasi.201920@hotmail.Com

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR
    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur PENİS 21 CM VE KALIN
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  57. Merhaba bebeğim hikayenizi okudum seninle vede eşinizle de tanışmak ve Ebru HANIMIDA aramıza alıp 4lü sexs ve tost yapmak o güzel götü vede amcığını öpmek emmek yalamak dilemek inleterek yalvartarak sikmek sikmek istiyorum ara yaz tanışalım bebeğim. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz pandem den sonra görüşmek istiyorum. İSTEDİĞİNİZ YERE GELE bilirim hanımlar beyler ÇİFTLER

    YanıtlaSil
  58. Ben özgür 21 santim yatağım var kadın altimdatitrer evli çiftlere giderim gizlilik şart dul bayanda olur 0535 725 96 56

    YanıtlaSil
  59. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  60. Slm ben istanbuldan hakan yarağim 25cm evlibayan veya evli çivtler arasınlar evimmüsait telim ⁰536 575 18 98

    Yanıtla

    YanıtlaSil
  61. Ben Varol evli çiftlere katılmak isterim. İsteyen çiftleryazsın veya arasın. Mailim varolsert@hotmail.com telefon 05436348670

    YanıtlaSil
  62. Slm ben Abdullah gizlilik içinde görüşmek tanışmak isteyen bayanlar evli çiftler görüşelim her şey gizlilik içinde yaşanmasını isterim memleket fark etmez doyasıya sex yaşamak isteyen bayanlar arayın 05456788890

    YanıtlaSil
  63. Slm ben Abdullah gizlilik içinde görüşmek tanışmak isteyen bayanlar arayın görüşelim yer farketmez 05456788890

    YanıtlaSil
  64. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil
  65. Antalya dan mehmet..aile kurallarına saygılı temizlik ve hijyene önem veren herkesin özeli olduğuna inanan olgun bireyim yaşananların yaşandığı yerde kalması gerektiğine inanıyorum fantazilerinizi gerçekleştirmek için gizlilik ve güven içinde sırdaşınız olarak arayabilirsiniz bayanlar çiftler 05359267645

    YanıtlaSil
  66. Merhaba ben Abdullah gizlilik içinde görüşmek tanışmak isteyen evli çiftler dul bayanlar arayın görüşelim seyahat sorunum yok yeterki sex fantazi olsun 05456788890

    YanıtlaSil
  67. Sex isteyen bayanlar ulasabilir tokat ve cevresi can711893@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. Ben Serkan sikmek için türbanlı bayan arkadaş arıyorum 05352325922

    YanıtlaSil

  69. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  70. Bursa merkez erol 05327318815 dul bayanla tanışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  71. 0505 404 36 22 ara telefonda boşalalım Serkan ben Ankara'dan




    YanıtlaSil
  72. Slm hakan bursadan yaş 44 bekarım gizlilik güven öncelik
    0533 084 2059

    YanıtlaSil
  73. Merhaba ben Serkan gizlilik içinde sikismek için bayan arkadaş arıyorum 05352325922

    YanıtlaSil
  74. Slm ben Abdullah gizlilik içinde görüşmek tanışmak isteyen bayanlar evli çiftler arayın görüşelim seyahat sorunum yok yeterki gizlilik içinde olsun herşey 05456788890

    YanıtlaSil
  75. Ben Urfa 190 boyunda görüşmek isteyen bayanlar beyler arasın

    YanıtlaSil
  76. Urfa dan 190 boyunda görüşmek isteyen bayanlar 0537 290 03 16

    YanıtlaSil
  77. Gizlilik içinde görüşmek tanışmak sex in en güzelini yaşamak isteyen evli çiftler yalnız bayanlar evli bayanlar arayın görüşelim seyahat sorunum yok yeterki gizlilik içinde olsun herşey 05456788890

    YanıtlaSil
  78. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN KORAY KORSI SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI FANTAZI DOLU BI SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSIN GUZELIKLERINI MUTLUGUNU ARAYAN COCUK SAHIBI OLMAK ISTEYEN TERCUBALI SIRDAS GUVENILIR JIGOLO ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN ÉSINDEN GIZLI KACAMAK YAPMAYI ISTEYEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL ŞİŞMAN BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA TERCUBELI 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLI CIFTLER ARAYIN TNSLM 0543 283 86 18 LUTFEN CIDI VE GERCEK SEKSE IHTIYACI OLAN ARASI HERKESE TSK 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  79. Mrb ben Ali Ankara dan evliçiftler ve hanımefendiler arayın lütfen özeliniz özelimdir 0535 21245 65

    YanıtlaSil
  80. SLM gizlilik içinde görüşmek tanışmak sınırsız sex yapmak isteyen evli çiftler yalnız bayanlar arayın görüşelim seyahat sorunum yok 05456788890

    YanıtlaSil
  81. Sancaktepeden masör kemo mesajda ustayimdir05427945452 daha ne duruyorsunuz arayın bayanlar

    YanıtlaSil
  82. Trakya ve Çevresi Kırklareli Edirne Tekirdağ Bayanlar ve Tek Arayan Evli Çiftler güvenilir elit dostluklar için 0538 617 1000

    YanıtlaSil
  83. Mrb ciftiz ve sadece çiftler aynen yazıdaki gibi bir fantazi yaşamak istiyoruz çift varsa yazsın

    YanıtlaSil
  84. Sınırsız gurup seks yapmak isteyen evli çiftler yalnız bayanlar arayın görüşelim seyahat sorunum yok 05456788890

    YanıtlaSil
  85. HERKESE MERHABA İSMİM BURAK 33 YAŞINDA İSTANBUL'DA YAŞIYORUM EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURADAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİRİSİYİM, EŞİNİZİ MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU GÖRMEK SİZİNDE HAKKINIZ 0533 046 82 89 HOSÇAKALINIZ 0533 046 82 89 HOSÇAKALIN.

    YanıtlaSil
  86. Slm İstanbul'dan Musa yaş 34 evli çiftler güven içinde 05426500121

    YanıtlaSil
  87. Güven gizlilik içinde evli çiftler dul bayanlar Kağıthane İstanbul

    YanıtlaSil
  88. Merhaba gizlilik içinde gorusebilecek bayan arkadaş arıyorum sadece bayanlar yanlız yasiyorum 05352325922

    YanıtlaSil
  89. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim minyon tipli yaşımı gostermeyen insancıl vede olgun biriyimdir Uzun süreli sadık samimi bir dost bir arkadaş vede bir sırdaş iliski kurabilecegim benim gibi düşününen Kayserili bir bayanla bu adımı atmak vede başlamak istiyorum amaç her ne olursa olsun yalansız vede samimiyetin önemli bir yeri olmasını isterim arayisim daldan dala konan bir arkadadlik değildir sadece bir kişiyle konuşup ne yaşayacaksak onunla yaşamak ne paylaşacaksan onunla paylaşmak istiyorum gizlilik güven samimiyet güvenle bana ulaşabilirsiniz 05523367078

    YanıtlaSil
  90. Kamak yapmak isteyen tüm bayanlar aramanız bekliyorum

    YanıtlaSil
  91. 0537 768 30 21 kaçamak yapmak isteyen tüm bayanların aramasını bekliyorum

    YanıtlaSil
  92. Bizde yaşamak istiyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05412502963 ARAYIN EWLİ ÇİFTLER SEWİŞEREK SİİKİŞELİM

      Sil
  93. Slm. Merhaba. Bursa. Yenişehir İnegöl kentsel Bilecik. Tek. Erkek. Arayan. Evli çiftler. Olgun. Çiftler. Tekim 05455571265 yas.

    YanıtlaSil
  94. Sexi sınırsız ca yaşamak isteyen evli çiftler yalnız bayanlar kaçamak yapmayı seven evli bayanlar arayın görüşelim seyahat sorunum yok 05456788890

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05011502963
      telefonda sikişelim

      Sil
  95. Slm ankardan her yaştan bekar dul olgun turbanlı bayanlar fantazi arıyan evli çiftler denyim var gizlilik ve güven önemli arayın tanışalım görüşelim
    05465812353

    YanıtlaSil
  96. 05412502963
    arayın ewli çiftler tek bayanlar saatlerce sewişerek sikişelim

    YanıtlaSil