otobus maceram

Herkese merhabalar. Ben Metin sizlere hikayemi bursa’dan yazıyorum. Bu hikayeyi hala hatırladıkça tüylerim diken diken oluyor. Eminim siz de daha önce otobüste tacize uğrayan kadınları çok duymuşsunuzdur ama ben bir erkek olarak otobüste bir kadının tacizine uğradığımı sizlere anlatmak istiyorum. bu olay yaklaşık 4 yıl önce başımdan geçti. O gün çarşıya çıkmak için otobüse binmiştim ama otobüs gerçekten çok kalabalıktı nefes alacak bile yer yoktu. sex hikaye Askıya tutunup yolculuğuma devam ediyordum sıkışıklık devam ediyordu. O sırada çok seksi bir kadın hemen önüme gelip durdu. Kadın kalabalık artıkça bana doğru iyice yaklaşmaya başlamıştı. Ben kalabalıktan dolayı fazla hareket edemediğim için bir süre sonra kalçaları sikimle neredeyse bütünleşecek hale geldi. Ama bu durumdan benim bile rahatsız olmama rağmen kadında hiçbir rahatsızlık belirtisi yoktu. Tam aksine kadın bu durumdan memnun olduğunu bana gülümseyerek gösterdi. Şoför frene bastıkça kendini bana doğru itiyordu kalçasını bana dayamış hiç rahatsızlık duymuyordu bende iyicene kalçasına dayandım. Aslında kadın öyle bir davranıyordu ki sanki sırf taciz edilmek için bu otobüse binmiş gibiydi. Ben de bundan cesaret alıp sikimi kadının kalçalarına sütmeye başladım. bir defa sürtüp bekledim baktım ses yok sonra da sürtmeye devam ettim. Baktım ki kalçalarını sağa sola oynatmaya başladı fazla dayanamadım elimi amına götürüp okşayacaktım ki bana dönüp hadi inelim dedi. Otobüsten inip sohbet etmeye başladık. bana adının Emel olduğunu ve benimle sevişmek istediğini söyledi. İlk şoku üzerimden atınca hemen bir arkadaşımı aradım ve evin anahtarını istedim. Sonra da kadını bir taksiye bindirerek arkadaşın evine götürdüm. Kapıyı açar açmaz benim dudaklarıma yapıştı çok ateşli idi ayak üstü sevişmeye başladık. kalçalarını sıkı sıkı kavramış bir şekilde okşuyordum. Hemen oracıkta önüme diz çöktü ve sikimi dışarıya çıkardı. Sikimi köküne kada alarak yalamaya başlamıştı. Daha koridorda soyunarak sevişmeye başladık. kadının bu işte ne kadar usta olduğu her halinden belliydi belki para karşılığında bu işi yapıyordu. Baktım kadın bu işi iyi biliyor ben de kendimi onun ellerine bıraktım. Kadın her yerimi yaladı ve beni bir posta oracıkta boşalttı. Sonra da yine koridorda bacaklarını ikiye ayırıp amını açarak gel yala dedi. Hemen kafamı bacak arasına daldırdım ve onun o mükemmel amını yalamaya başladım. ben yaladıkça daha sert yala erkeğim sikicim benim diye bağırıyor o bağırdıkça ben dilimi sikermiş gibi amının içine sokup çıkartıyordum. Onun inleme sesleri duvarlarda yankılandıkça ben daha da azıyordum. Otuz dakikadan fazla amını yaladım kendide rahatladıktan sonra sikimi amına soktum. Sikimi amına soktuğum anda bağırmaya başladı bu nasıl yarak bu nasıl sik diye bağırıyordu. Sikimin büyüklüğü onun da çok hoşuna gitmişe benziyordu. Sonra beni yere yatırdı ve sikimin üzerinde deli gibi zıplamaya başladı. O kadar güzel zıplıyordu ki amının içine boşalmamak için kendimi zor tutuyordum. Daha önce bir çok kadını sikmiştim ama ilk defa böylesini görüyordum. Bu kadın gerçekten çok başkaydı. Bacaklarımı omzuma aldım başladım köklemeye ben vurdukça altımda daha sert diye bağırıyordu. O kadar şanslıydım ki hiçbir kadın bu kadar azgın olamazdı. Daha önce kadın görmemiş gibi amına sokup çıkartıyor onu deli gibi sikiyordum. Sikimi tamamen dışarıya çıkartıyor sonra da hızlıca amının içerisine tekrar sokuyordum. Kadın bundan çok büyük zevk alıyordu. hadi aslanım hadi erkeğim diye bağırıyordu. Ben de bu durumdan zevk alıyordum. Artık boşalacağımı anlayınca sikimi emelin amından çıkardım ve ağzına verdim. Resmen her yerim zangır zangır titriyordu. Daha önce hiç böyle bir boşalma yaşamamıştım. Resmen kadın beni zevkten dört köşe etmişti. Daha sonra birlikte duşa girdik. Onu bir güzel yıkadım ve kuruladım sonra da tekrar amını yalamaya başladım. amını yalarken parmaklarım da boş durmuyor göt deliğini zorluyordum. Gerçekten arka deliği çok dardı penisimi arka deliğine dayayıp zorladım zorladım kafası girdi ama kadın kökle diye bağırmaya başlamıştı. Ben birden kökleyince de ahhhh diye bir çığlık attı. Harika bir şeydi. Daracık göt deliğinde gidip geldikçe zevk çığlıkları atıyor aklımı başımdan alıyordu. O boşaldı ben de onun hemen arkasından göt deliğine döllerimi göt deliğine boşalttım.

26 yorum:

  1. Selam ben Ankara Keçiören den Tolga 32 yaşında 175 boyunda oldukça yakışıklı ve bakımlıyım. ANKARA KEÇİÖREN ve çevresi olgun bayanlar ve çiftleri seviyeli doyumsuz bi geceye ne dersiniz Gizlilik prensibimdir 0544 580 41 21

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İST MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    2. 0541 941 60 93
      Agrı, Erzurum , Van, Iğdır çevresi
      Memleket İzmir
      180 boy 80 kilo kumral temiz bakımlı biriyim
      Öncelik sohbet gizlilik ve güven
      Kendine güvenen bayanlar
      Arayın tanışalım kafalar uyarsa istekler uyarsa devam edilir uymazsa asla sorun sıkıntı olmasını istemem
      Tek erkekler lütfen aramasın
      Sohbet etmek isteyen çiftler arayın konuşalım
      0541 941 60 93

      Sil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  4. 0541 941 60 93
    Agrı, Erzurum , Van, Iğdır çevresi
    Memleket İzmir
    180 boy 80 kilo kumral temiz bakımlı biriyim
    Öncelik sohbet gizlilik ve güven
    Kendine güvenen bayanlar
    Arayın tanışalım kafalar uyarsa istekler uyarsa devam edilir uymazsa asla sorun sıkıntı olmasını istemem
    Tek erkekler lütfen aramasın
    Sohbet etmek isteyen çiftler arayın konuşalım
    0541 941 60 93

    YanıtlaSil
  5. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  6. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  7. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  8. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  9. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  10. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  11. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  12. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  13. Merhaba hanımlar sevişmek sexs yapmak istiyorum arayın tanışalım bebeğim. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. 05070428732 Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz pandem den sonra görüşmek istiyorum hanımlar beyler

    YanıtlaSil
  14. Slm ben istanbuldan hakan yarağim 25cm evlibayan veya evli çivtler arasınlar evimmüsait telim ⁰536 575 18 98

    Yanıtla

    YanıtlaSil
  15. Slm sex in bütün zevkini yaşamak isteyen bayanlar evli çiftler dul bayanlar arayın görüşelim yer farketmez yeterki gizlilik içinde olsun seyahat sorunum yok 05456788890

    YanıtlaSil
  16. Sınırsız sex fantazi yaşamak isteyen bayanlar evli çiftler görüşelim 05456788890

    YanıtlaSil
  17. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  18. karısını siktirmek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

    YanıtlaSil
  19. Slm ben İstanbul'dan hakan yarağim 25 cm kalın vede ozundur evli bayan veya çivtler arasinlar evim musayittir 0536 575 18 98 bekliyorum

    YanıtlaSil
  20. Ankaradan mert 42 yaşında bekar 177 boy 77 kilo kumral yeşil gözlü bir erkeğim azgın bayanlara arasın ateşlerinizi söndürüyim evli bekar farketmez 0555 8957982

    YanıtlaSil
  21. antalya emrah evli bekar bayanlara erotik masaj mutlu sonlu ilişki 05313650820

    YanıtlaSil
  22. mrb telde sex yapmak tatmin olmak isteyen genc kizlar evli dul bayanlar 0536 706 1483 arayin iliklerinize kadar tatmin edeyim ankarada yaşiyorum ankarada genc bayanlar evli dul bayanlar genc pasifler 20 yaş alti arayin buluşalim

    YanıtlaSil