Komşu karisi

en azdirici sex hikayeleri sitesinden yıne bır sex hikayeri anlaticam götten siktigim komşumun karisi zeynepi anlaticagim nasılda bandıra bandıora söluyorum tabıkı komşumun karisini diz cokturup götten defalarda sikmiştim ah o eskı anılarım yokmu fırında calısan ergun abının karısı zeynep kapalı bır bayandı ama götu harıkaydı etek gıyerken bıle o gotu nasıl bellı oluyordu bunu anlatmamıjn sebebı sex hikayeleri cok guzel oluyo zevk verıcı bırgun izinliydım hazılardım carsıya cıkmak ıcın dişari cıktıgımda zeynep dışarda bı karıyla konusuyordu of dıyerek yanından gectım tabı gotu hale aklımda akşam eve dondugumde bu apartman dairesinde kapının onunde temızlık yapıyodu selam dıyerek konusmaya daldım kocanız yokmu dedım hayır işde elektırık faturası gelmıstıde sıze evde yoktunuz dedım evet bende dedım bızım evde cıkıp getıreyım durun bende geleyım dedı beraber eve cıktık oda bılıyodu zaten benım bekar oldugumu bırlıktre eve cıktık ben fatırayı verdım ve buyurmazmısınız bı cay ıcmeye nasıl olur kocam gelır felan dedı tamma dıyerek ıyı akşamlar dedım bende ama baska zaman olur dedı gelıcem bende tamam dedım o gıttı ben yataga gecıp zeynep hayal edıyordum demeye kalmadan kapı caldı ya kocam yok canım cok sıkılıyo buyrun dedım hanfendı ıcerıye gelın bende yanlızm zaten bende sıkılıyordum ıcerı gırdın o gotu yıne onumde ohh nasıl canım cekıyodu varya bı bılsenız götunu resmen yalamak ıstıyordum ya sız bekarsınız dedı evet dedım neden evlenmıyorsunuz sımdılık dusunmıyordum dedım tamam anladım dedı oda bana bacakları ust uste koydu offf eteyı kalmıstı mını etek olmustu bacakları gozukuyordu benım yarak hemen kalktı o anda ve canınız cektı galıba evet dedım hemde nasıl zatem kadın acıyım dedım bunu yere yatırıp guzelc e bu domaltıp karpuz gıbı got meydanda hemen sıkmedım o göt delıyını guzelce bı yaladım ardından yaragımı ıslatım daracık göt delıyıne bastım kocam sızı gıbı sıkemıyor dedı bende götun yanıyo dedım ateş gıbı oh dıyordu onumde resmen dız cokmustu ben ise basıyordum ardı ardına sonra dahada hızlandım ve amına gectım amını yaladıktan sonra amınada sokmaya başlkadım hızlan dahada hızlan dıyordu tamam canım aşkım dıyordum kocan senı sıkememış evet sıkemıyor ama sen daha guzel sıkıyorsun dedı bende kalın yaragımla ıyıce kokluyordum ve ıkımızde nefes nefese kalşmıstık öle kokluyordumkı amıma boşalma dedı göt delıyıkme boşal dedı bende tamam dedım amındamn cıkarıp götten soktum ve zaten zevkıon son sınırlarına gelmıstım hemen göt delıyıne arttırmaya başladım ngizli sex hikayeleri dınledınıgınız ıcın saygılar sızede fırsat duseebılır böle bı sex hikayesi antaılmazmı

31 yorum:

  1. 05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Güzel bayanlar ben istanbul dan erdem yaşım 27 05379982011 gezmeyi ve eğlenmeyi seven biriyim benimle gecenin doruklarında sınırları sonuna kadar zorlayacak ateşli güzel utangaç bayanlar whatsaap veya mesaj atın yada bir çağrı bırakın muhabbet zirvesine not evli bakar dul bayanar ariya bilir

      Sil
    2. Selam Güzel bayanlar ben istanbul dan erdem yaşım 27 05379982011 gezmeyi ve eğlenmeyi seven biriyim benimle gecenin doruklarında sınırları sonuna kadar zorlayacak ateşli güzel utangaç bayanlar whatsaap veya mesaj atın yada bir çağrı bırakın muhabbet zirvesine not evli bakar dul bayanar ariya bilir

      Sil
    3. Merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen kadınlar ve çiftler 05456976300(özele açık) resimler bana ait, 19cm kalın

      Sil
  2. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat ve maddi sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler0532 üçyüzotuzyedielliikidoksan skype caco 774080

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Güzel bayanlar ben istanbul dan erdem yaşım 27 05379982011 gezmeyi ve eğlenmeyi seven biriyim benimle gecenin doruklarında sınırları sonuna kadar zorlayacak ateşli güzel utangaç bayanlar whatsaap veya mesaj atın yada bir çağrı bırakın muhabbet zirvesine not evli bakar dul bayanar ariya bilir

      Sil
  3. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim seyehat sorunu olmayan kariyerli beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  4. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  5. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
  6. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  7. Mrhb ben istb olgun full aktifim itina ile sikerim sikilmek isteyenler gizlilik ve durustluk sartiyla msj biraka bilir yas ve kilo sorun deyildir skyp adresim delikanli_sikici@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Selam Ankara Keçiören den Tolga 32 yaşında 175 boyunda beyaz tenli oldukça yakışıklı doyumsuz bakımlıyım.
    ANKARA KEÇİÖREN ve çevresi yaş sınırı olmayan her yaştan olgun dul bayanlar ve çiftleri seviyeli doyumsuz bir ilişkiye bekliyorum
    Gizlilik prensibimdir. Tanıtıcı mesaj veya çağrı atmanız yeterli olacaktır.
    0544 580 41 21

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  10. Slm sakaryadan şenol 0532 481 52 64 yaş 36

    YanıtlaSil
  11. Mrb ben koray antep mersin adana maraş hatay osmaniye çevrelerinden her yaştan bayanlar arayın tanışalım 0543 303 96 93

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  13. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  14. Merhaba bayanlar evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 tel özele açıktır olgun dolgun bayanlar evli çiftler evlyim ama mutsuzum diyen bayanlar boşanmış bayanlar sulanmış emilmek dil darbeleriyle kudurttulmak isteyen bayanlar arayın görüşelim 05553803919 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  15. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    sislisevdasi.201920@hotmail.Com

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR
    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur PENİS 21 CM VE KALIN
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  16. Merhaba hanımlar sevişmek sexs yapmak o güzel götü vede amcığını öpmek emmek yalamak dilemek inleterek yalvartarak sikmek sikmek istiyorum ara yaz tanışalım hanımlar ÇİFTLER. SIFIR beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz pandem den sonra görüşmek istiyorum. İSTEDİĞİNİZ YERE GELE bilirim hanımlar beyler ÇİFTLER

    YanıtlaSil
  17. Kalın yarramı yemek isteyen bayanlar evli çiftler arayın görüşelim seyahat sorunum yok 05456788890

    YanıtlaSil

  18. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  19. Sınırsız sex yapmak isteyen bayanlar evli çiftler arayın görüşelim seyahat sorunum yok 05457788890

    YanıtlaSil
  20. Sınırsız sex yapmak isteyen bayanlar evli çiftler arayın görüşelim seyahat sorunum yok yeterki gizlilik içinde olsun 05456788890

    YanıtlaSil
  21. Gizlilik içinde görüşmek tanışmak sex in en güzelini yaşamak isteyen evli çiftler yalnız bayanlar evli bayanlar arayın görüşelim seyahat sorunum yok yeterki gizlilik içinde olsun herşey 05456788890

    Yanıtla

    YanıtlaSil
  22. Ankaradan mert 42 yaşında bekar 177 boy 77 kilo kumral yeşil gözlü bir erkeğim azgın bayanlara arasın ateşlerinizi söndürüyim evli bekar farketmez 0555 8957982

    YanıtlaSil
  23. SLM gizlilik içinde görüşmek tanışmak sınırsız sex yapmak isteyen evli çiftler yalnız bayanlar arayın görüşelim seyahat sorunum yok 05456788890

    Yanıtla

    YanıtlaSil
  24. mrb telde sex yapmak tatmin olmak isteyen genc kizlar evli dul bayanlar 0536 706 1483 arayin iliklerinize kadar tatmin edeyim ankarada yaşiyorum ankarada genc bayanlar evli dul bayanlar genc pasifler 20 yaş alti arayin buluşalim telim gizli ozel aramalara acik

    YanıtlaSil
  25. Balikesir gonende yasi olgun kisiler arayabilir hakkini veriririm yeterki arasinlar 0541 203 30 45

    YanıtlaSil
  26. İzmir'de yaşıyorum sex yapmak tatmin olmak isteyen genc kizlar evli dul bayanlar arayin iliklerinize kadar tatmin edeyim 0544 908 13 98 vatsaptan ulasin

    YanıtlaSil
  27. Slm ankardan ateşli ve doyumsuz her yaştan bekar dul olgun turbanlı bayanlar fantazi arıyan evli çiftler denyim var gizlilik ve güven önemli arayın tanışalım görüşelim
    05465812353

    YanıtlaSil