Klotunu yirttim

Ben Özlem.36 yaşındayım.Hemen konuya gireyim. Bir gün arabam tamirde olduğu için işe otobüsle gitmeye karar verdim.Hem bayadır otobüslere binmiyodum.Sabah otobüsün içine zor attım kendimi..İşe kadar kapının dibinde gittim.Neyse akşam otobüs daha kalabalıktı.Herkes benim gibi işten dönüyodu.Yine zorla bindim otobüse Ama ayakta durcak yer bile yoktu.bi kaç dakika sonra arkamda birinin vücudunu hissettim.Biraz arkaya döndüm. arkamda bi bayan vardı.vücudu benim vucuduma yapışmış,otobüs sallandıkça beraber sallanıyorduk..bayan bastırdıkça bastırıyordu önüyle kalçama inanılmaz baskı yapıyordu.hoşuma gitmeye başladı.kalçamda onun amını hissediyodum.amım sulanmaya başladı.ama utanıyodum acaba bilerek mi yapıyordu arkamdaki.ben de kalçamı ona yasladım ve ona ayak uydurmaya başladım.bacaklarımız yapışmış o hala amıyla bana baskı yapıyodu.göğüslerini sırtımda çok sert hissediyodum.bi ara dizini kaldırdı ve bacak aramı zorlamaya başladı ben iyice sulanmıştım.dizini oynattıkça amım kabarıyodu. durağa geldik pek inen yoktu zaten ine! nler kadar binmişlerdi otobüse.ben de bu karambolden istifade yüzümü o bayana döndüm.daha gençti. altında mini etek üstünde bi gömlek vardı.şimdi yüzyüzeydik.otobüs kalktı.tekrar başladık bacaklarımız birbiribe değiyodu.iyice yaklaştı bana kafamı yan tarafa çevirdim çünkü utanıyodum.göğüslerimiz birbirine değmeye başladı ve tekrar baskı yapıyodu bana.bu sefer ön taraflarımız yapıştı.amını hissediyodum önümde. amını benimkine sürtmeye başladı.zevkten uçuyoduk.en son çok sert bi şekilde bastırdı ve boşalmıştı galiba.bana baktı ve pantolonumun üstünden amımı elleyip gitti. eve geldim bi türlü unutamıyodum bunları kocamla ayrıldıktan sonra ilk defa bu kadar azmıştım.2 kızım da gelmemişlerdi okuldan.kızlarımdan gamze 14 yaşında buse 18 yaşındaydı.kapı çaldı küçük kız gamze gelmişti.annecim diye atladı kucağıma aklıma hemen otobüsteki kız geldi.ama kızıma bu şekilde bakmak korkuttu beni.. kızım bacaklarını aralamış kucağımda oturuyodu ve eteği sıyrılmıştı.diğerb kızım gelince yemek yedik ve tv izlemeye başladık.benim aklım hala otobüsteki olaydaydı bi türlü unutamıyor sulanıyordum.yatma vakti gelmişti.ben gamzeyle yatıyodum buse de yan yatakta.geceliğimi giydim altımda külot yoktu.gamze de geldi yanıma yattı.arkasını döndü.bacaklarını açmış birini benim üstüme atmıştı.kalçası amıma deyiyodu.tahrik olmuştum.amımı sürtmeye başladım kalçasına. iyice hızlandım ama o uyuyodu galiba.arkamı döndüğümde büyük kızımın beni izlediğini gördüm. yanınızda yatmak istiyorum’dedi. o da geldi iyice sıkışmıştık. anne napıyodun az önce dedi. hiiç dedim bana da yap ben daha büyüğüm dedi.bu sırada elini bacaklarımda gezdiriyodu.bacağını aldım ve amıma sürtmeye başladım.tabi onun amı da benim bacağıma baskı yapıyordu.amının dudaklarını bacağımda hissediyodum.dudağıma yapıştı. bu arada küçük kızım uyanmış arkadan amıyla kalçama bastırıyodu.şimdi iki amın arasında gidip geliyodum.amının dudakları göt deliğime değiyordu.büyük kızım dudaklarımı yalarken ben de parmağımla onun bacaklarını kalçalarını okşuyodum.am sularımız birbirine karışmış gidip geldikçe şap şap diye ses çıkıyodu.üçümüz bürden boşaldık.ertesi gün kızlarıma çeşitli elbiseler giydirip amlarını elliyordum.amlarımızı eteklerimizin üstünden birbirine sürterek defalarca boşaldık..

17 yorum:

  1. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen fantazi arayan azgın atesli doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  2. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_ sin46@hotmail.com kik dognmarasli46 cep 05548559100 viber line wahatsap var

    YanıtlaSil
  3. k.maras tan Mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 05337272133

    YanıtlaSil
  4. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  5. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Se*xs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  9. 507 053 63 33 slm bayanlar ben Kayseri den olgun yaşta sırdaş biriyim ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden görüşmek isteyen her yaştan bayanlar sadece kayseri ve saatlarca amn gtn saatlarca yaratmak isteyen heryastan bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  10. Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen kendine güvenen seksi seven istekli ateşli azgın arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum şuanda yatagında olup amını okşayan bayanlar hadi arayın ne duruyorsunuz 3G var tel özele açık bayanlar arayın 0538 639 92 24 0538 639 92 24. 0538 639 92 24 bayanlar arayın

    YanıtlaSil
  11. Selam ben istanbuldan şeref ne istediğini bilen sevip sevilmek isteyen bayanlar canım am göt yalamak istiyor yalatmak isteyen sekse düşkün istekli ateşli olgun dul genç bayanlar arayın zevkin doruklarına birlikte varalım tel özele açık 0538 639 92 24 0538 639 92 24 arayın

    YanıtlaSil
  12. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  13. Merhaba bebeğim hikayenizi okudum seninle vede kızların Buse ve Gamze yide aramıza alıp sevişmek sexs yapmak o güzel götünüzü vede amcığınızı öpmek emmek yalamak dilemek inleterek yalvartarak sikmek sikmek sikmek istiyorum ara yaz tanışalım bebeğim . Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz pandem den sonra görüşmek istiyorum. İSTEDİĞİNİZ YERE GELE bilirim bebeğim

    YanıtlaSil

  14. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  15. Gizlilik içinde görüşmek tanışmak sex in en güzelini yaşamak isteyen evli çiftler yalnız bayanlar evli bayanlar arayın görüşelim seyahat sorunum yok yeterki gizlilik içinde olsun herşey 05456788890

    Yanıtla

    YanıtlaSil
  16. mrb telde sex yapmak tatmin olmak isteyen genc kizlar evli dul bayanlar 0536 706 1483 arayin iliklerinize kadar tatmin edeyim ankarada yaşiyorum ankarada genc bayanlar evli dul bayanlar genc pasifler 20 yaş alti arayin buluşalim telim gizli ozel aramalara acik

    YanıtlaSil