abim ve ben sikiş hikayesi

merhaba arkadaşlar ben selin bu tarz hikayeleri okudum ve bana çoğu samimi gelmedi ben hikayeme geçmeden önce şöyle bi kaç bilgi vereyim bu gerçekten yaşanmış bir olaydır bundan 3 sene önce gerçekleşti biz muğlada oturuyoruz annem babam ve benden 3 yaş büyük abim var babam bir otelde yönetici tarzında çalışıyor ve yaz aylarında çok geç gelir ve bazen çok sıkışık olduğu zamanlarda eve 3-4 gün gelmez otelde uyur annem tam bir ev hanımıdır komşulukları çok iyidir abim askerden yeni geldiği dönemlerdi bende lise sona gidiyordum gerçekten seksi bir kızım abimde çok yakışıklıdır. abim askerden geldiği için çalışmıyor evdeydi zaten durumumuzda kötü sayılmazdı babam ve annemde biraz dinlen istediğin zaman baban bi iş ayarlar sana deyip abimi rahata bağlamışlardı. neyse bir gün okuldan geldim bizde adettir herkes kendi anahtarıyla kapıyı açar zili pek çalmayız babam hariç tabi eve geldim evde annem vardı abimi sordum odasında dedi iyi ben bi soyunayım duşa gircem dedim hava sıcaktı. annemde ben gülden ablanlar(komşu) çıkıcam 1-2 saate gelirim dedi ve çıktı bende abimin odasına gideyim azcık kızdırayım boğuşayım diye odaya gittim ama kapıyı kilitlemişti ne var dedi bende napıyosun diye sordum oda sanane dedi bende odama gittim ama merak etmiştim niye kapı kilitliydi acaba dayanamadım ve kapının deliğinden içeriyi gözetledim normalde hiç böyle huylarım yoktur ama bilmiyorum bi anda kendimi kapının deliğinden abimin odasını izlerken buldum. abim bilgisayarın başında sikini çıkarmış 31 çekiyodu bi anda kaçıp odama gittim ama sonra bi daha abimi gözetlemek için kapının önüne gittim ve çok heycanlanmıştım abiminkini ilk defa görmüştüm ve çok acayip olmuştum seks hikaye abimi izlerken farketmeden eteğimin altından kendimi okşamaya başladım ve sonra abim beni yakalamadan odama gittim sonra duşa girdim çıktım benden sonra abimde duşa girdi gene abimi kapının deliğinden izlemek istedim ama duş aldığımız yerle kapı ters kalıyordu bişey göremedim sonra kendi kendime sen ne yapıyorsun diye kızdım. günler böyle geçiyodu ama abimle boğuşurken artık istemedende olsa siki gözümün önüne geliyordu ve ıslanıyordum elimde değildi artık evde daha seksi giyinmeye başlamıştım zaten havalarda iyice ısınmıştı aklıma koymuştum abimi baştan çıkarıcaktım kendimi frenliyemiyordum. okuldan geldiğim bir gün abim odada tv izliyordu annem gene mutfaktaydı okul eteğim dizimin üstünde gömleğimin üst düğmelerinide açtıp odaya girdim hemen kumandayı aldım abimin en sinir olduğu şey hemen yerinden fırladı ve üstüme atladı boğuştuk ben gene çok fena olmuştum annem geldi yeter artık eşek kadar oldunuz bi durun dağıtmayın ortalığı falan dedi herzamanki gibi ve annem komşulara gideceğini söledi yemeğiniz hazır yersiniz ben geç gelicem uslu durun diyip hazırlanıp çıktı bende fırsat bu fırsat dedim abim karşı koltuktaydı bende eteğimi birazcık sıyırıp abime bacaklarımı ve iç çamaşırımı sergilemeye başladım abim artık tvyi değil beni izliyordu tabi ben ona bakmadan çaktırmadan frikik veriyordum sonra yere uzandım eteğim sıyrılmıştı biliyordum artık abim beni seyrediyordu sonra abime ben duşa giricem dedim abimde bi anda bende giricem dedi herald 31 çekicekti çok heycanlandım ama ilk önce ben dedim ve odama gidip iç çamaşırlarımı aldım en seksi olanları tabi sonra duşa girdim kendimi tatmin ettim tabi bu arada sonra bir baktım şampuan çok az kalmış aslında bana yeterdi ama aklıma hemen abimden istemek geldi seslendim kapının önünden ne var dedi abi şampuan bitmiş dolaptan verirmisin dedim ıslatmayım şimdi yerleri dedim tamam giriyom o zaman dedi tamam dedim abim girdi dolapta tabi şampuanı bulamadı nerde bu diye söylenirken ben duşa kabinin kapısını araladım bak alt rafta olcak dedim abim bana bakıyor gözleri yerinden fırlıcak gibiydi bende hadi abi bak orda ben buradan görüyorum dedim bi yandanda kendimi ondan saklıyomuş gibi yapıyordum abim şampuanı bana verince çaktırmadan baştan aşağı süzdü beni bende ellerimle kendimi kapatıyomuş duşakabinin camının arkasına saklanıyomuş gibi yapıp abime gene frikikler verdim sonra abim çıktı artık benden sonra duşa girip 31 çekicekti benim aklıma hemen duşjelini boşaltmak geldi zaten içinde çok az vardı duşjelini bosalttım artık abim duşa girince benden duş jeli istiyecekti tabi öyle umut ediyordum ben havluya dolanıp çıktım abimin gözleri üzerimdeydi sonra abim duşa girdi bende seksi iç çamaşırımı giydim güzel südyenimide taktım destekli olduğu için çok güzel gözüküyodu göğüslerim ama abim hala bana seslenip duşjelini istememişti o şekilde tam giyinmeyip bekliyordum ama abim seslenmiyordu tam umudumu yitirmişken banyodan selin diye bir ses geldi hemen cevap vermedim sonra bi daha selin dedi bende kapıdan noldu abi dedim kızım duş jeli bitmiş az önce duş aldın koysana şunun yenisini şuraya deyip kızdı heralde 31 çekip rahatlamıştıkı bukadar kızdı sonra gelde ver şunu nerdeyse böyle ıslak ıslak çıkarsam bizim validenin çenesinden kurtulamam dedi bende tamam dedim girdim dolaptan duş jelini arıyomuş gibi yapıyordum abimde duşakabinin camını aralayıp beni seyrediyodu dolabın aynasından beni izldiğini görüyordum bende abime valla tam giyinemedim seslenince hemen geldim diyip duş jelini abime uzattım abim gözlerini benden alamıyordu gerçekten çok güzel olmuştum çok seksi hissediyordum kendimi ama ben abimin sikini görememiştim abim iyice duşakabinin arkasına saklanmıştı olsun öncedende görmüştüm ben hem abimin beni izlemeside yetmişti bana sonra çıktım ben. ogünde bi kaç sikiş hikayesi frikik verdim abime akşam annem gelesiye kadar. günler geçiyordu artık abim devamlı beni seyrediyor sikinin kalktığını görüyordum boğuşmalarımız abimin beni çaktırmadan ellemeleriyle geçiyordu ve her geçen gün dahada ilerliordu bir gün gene okuldan geldim evde abim yoktu annem gene komşuya gidiceğini söyledi ve çıkıyordu bende odada tv seyrediyordum okul kıyafetlerim üzerimdeydi abim evdedir diye iyice eteğimi kısaltmış dizimin üstüne çekmiş gömleğimin güğmelerini açmıştım ama abim yoktu annem çıkarken kapıda birisiyle konuştuğunu duydum içerden ve abim gelmişti tam annem çıkarken kapı kapandı annem çıkmış abimde o anada eve gelmişti bende haberim yokmuş gibi tv seyrediyordum eteğimi iyice sıyırıp tam kapının önündeki koltuğa attım kendimi burda tv seyrediyomuş gibi yapıp abimi bekliyordum ama ses yoktu çaktırmadan abimin kapıdan beni izlediğini gördüm iyice hertarafımı açmıştım evde yalnızdım çünkü abimin geldiğinden haberim yokmuş gibi yapıyordum bacaklarıma bakıyordum iyice her tarafım açılmıştı ve abim odaya girdi bende çok korkmuş gibi yaptım sen nezaman geldin hiç haberim olmadı yaa dedim oda annem çıkarken ben girdim eve dedi çokmu korktun sen dedi ve öptü beni yanağımdan nerdeyse dudağıma deyecekti dudakları çok kötü olmuştum hemen kumandayı almaya çalıştı bende vermek istemeyince gene boğuşmaya başladık tabi ellemeler artık iyice çoğalmıştı bende bi anda abimin üstünde kucağına otururken buldum kendimi tabi eteğim iyice açılıyor artık kapatmıyordum bile sonra bi anda kucaklayıp beni koltuğun üstüne attı birazdaha boğuştuktan sonra bıraktı karşı koltuğa oturdu kumanda bendeydi ben tabi gene firikikler veriyordum abime abimde beni çaktırmadan izliyor ve sikini düzeltiyordu ben iyice ıslnmıştım abimde çok sıcak deyip tişörtünü çıkardı ben abimin kaslarına bakıyordum zaten ıslanmış olan amım artık sırıl sıklam olmuştu abim bi anda ne oldu niye bakıyon öyle diyince yok bişey al kumandayı dedim bunu neden dedim bilmiyorum abim neden bakıyon deyince bir anda diyicek birşey bulamadım ve al kumandayı dedim maksak konu değişsin diye ne olduda veriyosun kumandayı bana dedi vermezdin hiç dedi bende yok ya kumandayı almak için boğuşurken sırtımı belimi incittim dedim abimde çok ağrıyormu masaj yapayımmı kardeşime dedi benim gözlerim açıldı abim bana masaj yapacaktı tamam dedim uzan yere o zaman dedi başladı masaj yapmaya kalçalarımın biraz üstüne oturdu tabi tam ağırlığını vermeden oturur gibiydi abim beni okşadıkça ben çok kötü oluyordum biraz aşağı biraz aşağı diye diye abimi kalçalarımın üzerine getirip kalçalarımıda ellemesini sağladım sonra abim bacaklarımada masaj yapmaya başladı eteğim iyice sıyrıldı abim bacaklarımla karışık kalçalarımıda elledi ben çok fena oldum artık sularım akmaya süzülmeye başlamıştı sonra abim nasıl iyi oldunmu biraz dedi bende saol abi çok iyi geldi dedim ama bitmesinide istemiyordum sonra abim kalktı ve hadi sende bana yap dedi o yere yattı ben sırtına oturup boynuna ve omuzlarına masaj yapmaya başladım abim bir anda önünü döndü ve bende tam sikinin üstüne oturmak zorunda kaldım bir anda napıyorsun dedim abimde ne bileyim kızım sırtımda bir ıslklık hisettim o ney dedi ben bir anda çok utandım tabiki o ıslaklık benim amımdan süzülen sulardı ama diyemedim abimin yüzüne bakamıyordum abim zaten sıyrılmış olan eteğimi kaldırıp iç çamaşırıma baktı ben hiç birşey yapamıyordum bak sen ıslanmış bu diyordu ben hala abimin kucağında oturuyordum ve sikinin sertleştiğini hissedebiliyordum seninde şeyin sertleşiyo işte dedim o anda abim beni bi anda kucaklayıp koltuğa oturttu bacaklarımı ayırıp çamaşırımın üstünden amımı yalamaya başladı benim nefesim kesilmişti abim çamaşırımı yana ayırıp deli gibi beni boşaltasıya kadar yaladı ben bitmiştim ayaklarım tutmuyordu artık. sonra ayğaa kalkıp sikini çıkardı ve ağzım verdi bende en sonunda abimin sikini ağzıma almıştım rüya gibiydi deli gibi yalıyordum cok geçmeden abim inleyerek ağzıma boşaldı çok iğrenç bi tadı kokusu vardı hemen banyoya gidip tükürdüm ve ağzımı çalkaladım sonra odaya gittiğimde hiç birşey olmamış gibi davrandık ama yarım saat sonra bi daha seviştik bu böyle sürüp gidiyor ama hiç bir zaman tam bir ilişkiye girmedik bu zamana kadar nasıl dayandık bilmiyorum ama böylesi bile çok heycan verici…

16 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  3. Azgın bayanlar arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  4. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    sislisevdasi.201920@hotmail.Com

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR
    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur PENİS 21 CM VE KALIN
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bebeğim hikayenizi okudum seninle tanışmak sevişmek sexs yapmak o güzel götü vede amcığını öpmek emmek yalamak dilemek inleterek yalvartarak sikmek sikmek istiyorum ara yaz tanışalım bebeğim. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz pandem den sonra görüşmek istiyorum. İSTEDİĞİNİZ YERE GELE bilirim bebeğim

    YanıtlaSil
  6. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Günaydın varmı eşini paylaşmak siktirmek istiyen ler arayın tanışalım. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz. İSTEDİĞİNİZ YERE GELE bilirim.

      Sil

  8. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ben Serkan gizlilik içinde sikismek için bayan arkadaş arıyorum 05352325922

    YanıtlaSil
  10. karısını siktirmek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

    YanıtlaSil
  11. Gizlilik içinde görüşmek tanışmak sex in en güzelini yaşamak isteyen evli çiftler yalnız bayanlar evli bayanlar arayın görüşelim seyahat sorunum yok yeterki gizlilik içinde olsun herşey 05456788890

    Yanıtla

    YanıtlaSil
  12. Ankaradan mert 42 yaşında bekar 177 boy 77 kilo kumral yeşil gözlü bir erkeğim azgın bayanlara arasın ateşlerinizi söndürüyim evli bekar farketmez 0555 8957982

    YanıtlaSil
  13. mrb telde sex yapmak tatmin olmak isteyen genc kizlar evli dul bayanlar 0536 706 1483 arayin iliklerinize kadar tatmin edeyim ankarada yaşiyorum ankarada genc bayanlar evli dul bayanlar genc pasifler 20 yaş alti arayin buluşalim telim gizli ozel aramalara acik

    YanıtlaSil
  14. Merhaba gizlilik içinde gorusebilecek bayan arkadaş arıyorum sadece bayanlar yanlız yasiyorum 05352325922

    YanıtlaSil
  15. Slm ankardan her yaştan bekar dul olgun turbanlı bayanlar fantazi arıyan evli çiftler denyim var gizlilik ve güven önemli arayın tanışalım görüşelim
    05465812353

    YanıtlaSil