Azeri yenge

erkese merhabalar ben dayımın Azerbaycan dan gelen dost hayatı yaşadığı bir kadını anlatacağım. Bundan 6 yıl önce dayım eşinden boşanmıştı evlenmeyi pek düşünmüyordu. Sonra canına tak etmiş olsa gerek anneanneme ben evlenmek istiyorum dedi. Ve bu bütün sülalede yayıldı. Köylere felan baktılar nese fazla uzatmayım azeri bi kadın bulmuşlar aldılar dayım 48 yaşında aldığı kadın 23 yaşındaydı. Tabi bende 20 yaşında. İster istemez sulandım uzaktan uzaktan. Kadın ilk başta çok bakımsızdı. 3 aya kadar öyle bir bakım yaptı ki kendine canım iyice sulanmaya başladı. Bi gün bunların eve gittik ailece. Kapıdan girer girmez gözüm çamaşır ipine takıldı siyah kırmızı bir südyen ve Tanga asılıydı. Benim sik hemen taş gibi oldu. O akşam oturmayı tamamladık ama ben oturma bitene kadar kadının frikiğini yakalamaya çalıştım. Eve gider gitmez bi banyo girdim. 3 posta attım o gece. Abartmıyorum banyodan çıktığımda sağ kolumun damarları şişmiş vaziyette idi. Her geçen gün kendine daha bi bakım yapmaya başladı bu. Ve ben hergün bi bahaneyle bunlara gidip onun frikiklerine bakıyordum. Artık dayanamıyordum. Şeytan girdi aklıma ve dayımın şehirden çıkacağı günü iple çekmeye başladım. Ve o gün geldi. Dayım başka bi yere gidecekti 3 günlüğüne. Sabaha kadar uyuyamadım plan kurup duruyordum. Sabah oldu. Planların hepsi saçmaydı. Ama ben yılmıyordum düşünmekten. Annemin yanınına gidip işlerine felan yardım ediyordum bir yandan da nasıl yapsam diyordum. Biraz vakit geçince annem yengene söylede yarınki yemek davetini unutmasın dedi. Ben büyük bir heyecanla çıktım evden. Gittim kadının evine çaldım kapıyı. Hoşgeldin hayırdır dedi. Bende annem yarınki yemek davetini hatırlatmamı istedi dedim. Tamam dedi kapıyı tam kapatıcaktı ki Yenge diye seslendim. Karnım aç da eve uğramadan çarşıya geçicem bi şeyler hazırlarmısın dedim. Tabi dedi aldı içeri. Televizyon odasına geçtim o yemek hazırlarken de yatak odasına baktım gizlice. Yine o tangayı gördüm. İçim geçti resmen. Televizyon odasına geçtim 10 dk sonra felan yemeği getirdi. Ben sofraya oturdum nasılsın falan filan konuştuk havadan sudan. Sonra sofradan kalktı ve ben kapının arasından baktım yatak odasına girdi. 3 dk falan durdum sonra dayanamadım daldım içeri. Eşofman giyecekmiş herhalde yatağın üstünde eşofman vardı beni gördü ve hemen saldırıda bulundu. Bunun üstünü başını yırtarcasına soydum ağlıyordu. Yabancı olduğundan hiç dışarı çıkmıyordu ve vücudu süt gibi bembeyaz dı kapıyı kilitledim. Bende soyundum. Şanslıydı çünkü benimki 16 cm di. Başladım bunun süt gibi memelerini yalamaya memelerinin arasını iyice yaladıktan sonra benimkini zorla ağzına soktum ileri geri ileri geri derken memelerinin arasında sikimi ileri geri gezdirdim. Göbeğini yalamaya başladım direnmeleri azalmıştı. İyice yaladım Sonra baktım bizimki kendini biraz saldı. Amını yalamaya başladım. 7 8 dk sonra am suyu geldi. Sikimi tekrar ağzına soktum. Bu kez elleriyle sikimi tuttu ve kendi sakso çekmeye başladı. Sonra ben tekrar Amını yalamaya başladım. Benimkinin ucunu amının ucunda gezdirmeye başladım birdenbire kökledim. Am suyuyla tükürük birleşince öyle bir kayıyorduki anlatamam. Ben daha önce milli olmamıştım. O yüzden ayrı bir zevkliydi. İleri geri öyle bir gidip geliyorduki benimki ben deliriyordum. Ve tabii bizim azeriden de zevk sesleri gelmeye başlamıştı. Artık olay tecavüzden çıkmıştı. İki taraf da zevk alıyordu. Ve ben göğüslerine öyle bir boşaldım ki anlatamam. Sonra göğsündeki dölleri sikimle gezdirmeye başladım. Benimki indi tabi ben sikimle dölleri kuruyasıya kadar gezdirdim sonra bunu banyoya soktum. Başladım memelerine duş jeli sıkmaya ellerimi ıslatıp güzel memelerinin üzerinde kaydırdım banyo buhar dolduydu. Sonra yıkandık işte beraber. Ben en son havluyla bunun amını kuruladım memelerini de kurularken başladım tekrar yalamaya çünkü memeleri çok güzeldi. Hemen tekrar yatak odasına geçtik bu seferde o benimkini yaladı ilk ama bu sefer öyle bir yaladıki ben nerdeyse boşalıcaktım kafasını çekmesemde daha yalasa oracıkta boşalıcaktım. Biraz bekledim bunu domalttım ve başladım arkakan o tertemiz aöını toklatlamaya kıpkırmızı olmuştu hep hayal ettiğim gibi. İçine dilimi soktum öyle bir gezdiriyordumki kendinden geçip çığlık atıyordu. Evleri müstakil olmasa yandıydım. Sonra büyün bir hışımla boşaldı sularını yalarken zevkten çığlıklar atıyordu. Bunu tekrar domalttım ve başladım götünü tokatlamaya. Yalamaya başladım yaladıım yaladım sonra sakso çekmeye başladı yine tam boşalıcaktım zor çektim. Amının suyundan arkasınada sürmeye başladım sırt üstü yatırıp bacaklarını aldım boşluklarıma sokmaya çalıştım girmedi kalındı benimki. Daha önce arkadan ilişkiye girdinmi dedim Hayır dedi. Amına sokmaya başladım bu kez benimki hemen gelmedi ileri geri derken benimki içindeyken boşaldı o. O kadar büyük bir zevktiki anlatamam. Sonra sikimi hiç çıkarmadan sırt üstü uzandım amı aşağı bakarken Sular benimkinin yanından öyle güzel akıyorduki anlatamam boşalmış kadar zevk aldım sonra büyük bir hızla çıkartıp arkasını yaladım domalttım kafasındaki am suyunu götünde gezdirirken öyle bir kökledimki off sonra az birşey geri çekip elimle benimkinin kökünü tuttum. İçinde elimden destek alarak öyle bir gezdiriyordumki hem o kendinden geçmişti hem ben sonra başladım ileri geri sokmaya. Götüne boşalmak öndekinden daha zevkliydi çünki götün arkasındaki çember öyle bir sıkıyorki yarağı anlatamam. Sonra tekrar banyo yaptık bir baktım 6 saat geçmiş bu anlattıklarım güzel bir öpüşmeden sonra eve döndüm ve yorgunluktan hemen uyumuşum. Ertesi gün içki alıp gittim. Çok ısrar ettiğim halde içmedi o ben içiyordum sonra ona da zorla içirdim çakır oldu kadın bir giriştim buna yatakta çakırkeyifle öyle bir yalıyorduki sonra başladım bu boşaldıktan sonra yine dünki olaylara ve çakır kafayla daha geç boşaldım o da dünkinden daha zevk aldı sonraki gün de devam etti bu 4. Gün dayım geleceği için ara verdik fırsat oldukça devam ettik bir gün yanlışlıkla içine boşaldım dayım yokken adet zamanına denk gelmiş o da ve hamile kaldı şu an evindeki çocuk benim ama dayım kendinin

11 yorum:

  1. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen ve hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan maddi sorunu olmayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  2. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen ve hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan maddi sorunu olmayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  5. 0543 282 86 18SLM BN İST MALTEPEDEN JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN VERİCİ BİR SEKS YAŞAMAYI ARZLYN TERCUBELİ JİGOLO ARAYAN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CIDI OLANLAR ARASI

    YanıtlaSil
  6. Merhaba hanımlar sevişmek sexs yapmak istiyorum arayın tanışalım hanımlar. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz pandem den sonra görüşmek istiyorum. İSTEDİĞİNİZ YERE GELE bilirim hanımlar

    YanıtlaSil
  7. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  8. karısını siktirmek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

    YanıtlaSil
  9. Gizlilik içinde görüşmek tanışmak sex in en güzelini yaşamak isteyen evli çiftler yalnız bayanlar evli bayanlar arayın görüşelim seyahat sorunum yok yeterki gizlilik içinde olsun herşey 05456788890

    Yanıtla

    YanıtlaSil
  10. Ankaradan mert 42 yaşında bekar 177 boy 77 kilo kumral yeşil gözlü bir erkeğim azgın bayanlara arasın ateşlerinizi söndürüyim evli bekar farketmez 0555 8957982

    YanıtlaSil
  11. mrb telde sex yapmak tatmin olmak isteyen genc kizlar evli dul bayanlar 0536 706 1483 arayin iliklerinize kadar tatmin edeyim ankarada yaşiyorum ankarada genc bayanlar evli dul bayanlar genc pasifler 20 yaş alti arayin buluşalim telim gizli ozel aramalara acik

    YanıtlaSil