Kocamın Sikilme Merakı

Selam sevgili site okurlara ben Yakup sizlerle paylaşmak istediğim güzel fantezi dolu bir hikayem var. Büyüdüğüm semtte yakışıklı fiziği düzgün bir gencim arkadaşlarım jigolo olmam için bana çok ısrar ettiler, bu iş işin tam benlik olduğunu çok kişiyle tanışıp farklı farklı kadınlar tanıyacağımı düşünüp Jigololuğun nasıl yapıldığını araştırmaya başladım. İnternet üzerinden site bulup yetkililerle görüştüm, bana bir Jigolo İlanı hazırlayıp profil resmimi oluşturup telefon numaramı İnternet’te yayınladılar biraz zaman geçtikçe telefonum devamlı çalmaya başladı. Bir çok kişi eşi ile beraber olmamı istiyorlardı, bende niyetimi bozup Kadıköy’e genç evli çifte gitme kararı aldım. Bu çiftle ilk telefon konuşmamızda bana canlı canlı sevişmelerini dinletmişlerdi, beni telefonda tahrik edip azdırmışlardı. İlk konuşmamızda ciddiye almamıştım ama gece yarıları bile beni arayıp kendi çığlıklarını dinletiyorlardı bu şekilde beni bir hafta boyunca aradılar ve en sonunda beni tahrik etmeye başarmıştılar, ertesi gün yanlarında istiyorlardı. Bana verecekleri para iyi olduğundan kabul ettim ve ertesi gün yanlarına gittim beklediğimden daha genç bir çifttiler zengin olduklarından artık kendilerini aşmış farklı heyecanlar istiyorlardı. Beni güzel bir Restorana götürüp yemek ve tatlı yedik gerçekten tatlıda yemekte çok nezihti, Kadıköy modada bir eve geçtik biraz sohbet ettik adamın karısı çok rahattı. İçeriye geçip üstünü değiştirdi bir mini etek ve topuklu ayakkabı giymiş bana bakarak beni nasıl sikmek istersin, böylemi olsun şöyle mi olsun diyor karşımda seksi ve erotik hareketler ediyordu. Adam ise bizi yalnız bırakıp on dakikaya geliyorum bir telefon görüşmesi yapacağım siz takılın dedi ben hatunu o şekilde görünce zaten kendimden geçmiştim. Seksi hatun mini eteğinin altından bana vajinasını gösteriyordu ben hemen ayağa kalkıp pantolonumu çıkardı. Aletimi sıvazlayıp kaldırdıktan sonra hemen önümde ayakta domalıp içine girmemi istedi. Adamın ufak sikinden sıkılan kadının adeta amcığı yanıyordu bu kadar ateşli hatun olduğu sikilirken çıkardığı sesler ve davranışlarında belli idi. Biraz domaltıp siktikten sonra benim penisimi çıkarıp ağzına aldı hem konuşuyor nasıl rahat mısın daha nasıl sikmek istersin beni diyerek penisimi bütününü ağzına alıyor beni zevkten çıldırtıyordu. Bana boşalma bekle sana bir ilaç vereceğim dedi, memelerinin arasından çıkardığı bir hapı bana verdi ben hiç düşünmeden ilacı içtim. Hatun üzerindekilerin hepsini çıkardı bacaklarını açarak vajinasını yalamamı istedi vajinası bana ter temiz gelmişti vajinasını yalarken farklı ve daha güzel sesler çıkarmaya başladı. Ben amcığını emerken, hatunun kocası salona geldi bende hatunun vajinasını yalıyorum adam bana bakarak rahat ol ben biraz seyredeceğim sen rahatına bak diyordu. Biraz garibime gitti ama amcık sikilmek için hazırdı, tekrar domaltıp iri aletimi amının dudaklarına dayadım gidip gelmeye başladım. Hatun kocasına bakarak erotik kelimeler söylüyordu, adam penisini çıkarıp oynamaya başladı bize bakarak hadi hızlanın bağırın sert sik karımı diyordu. Hızlandıkça kadın ateşli bağırıyordu benim penisim yanıyordu ilişki bir saattir devam ediyordu hatun beni yere yatırdı üstüme çıkıp kocasına bakarak üstümde hoplamaya başladı. İlaç gerçekten çok etkiliydi hatun üzerimden inmeden iki kere boşaldı. Hatun üstümde kocasına gel diyordu. Ben amcıktan sikerken kocası da analdan giriyordu. Hatun resmen terden su olmuştu adam karısını ters çevirip analdan benim yapmamı istiyordu. Ben göte giriş yaptım adam amdan sikmeye devam etti. Ben altta kaybolmuştum ama ben halimden menmundum biraz o şekilde siktikten sonra hatun yerde domalıp arkadan devam etmemi istedi. Ben arkasına girmeye devam ederken kocası da ağzına verdi. Bir türlü boşalamıyor dum zevkini yaşıyordum ama patlayama mıştım fantezi miz devam ediyor ben hatunu parçaladığımı düşünüyorum ama ateşli hatun doymuyordu. Arka deliğinden çıkıp tekrar vajinasına girdim adam kenara geçip bizi izleyerek otuz bir çekmeye başladı. Hatun altımda zevk çığlıkları atıyordu bana boşalma boşalma diyordu ben zaten boşalamıyorum kocamın içine boşalır mısın götü daracık hemen boşalırsın diyerek olayı farklı bir noktaya getirdi ve beni tahrik etti. Ben zaten ilacın etkisinden çıldırmıştım kocası ayağa kalkarak domaldı gel diyordu ayağa kalkıp adamın arka deliğine girdim gözüm dönmüştü gidip gelmeye başladığımda adamda inlemeye başladı. Adamın daracık götüne ben zorda olsa bir şekilde boşaldım. Çılgın bir çifte denk gelmiştim, beni de yoldan çıkarmışlardı ama gerçekten çok güzel bir sex deneyimi yaşadım. Ara ara bu çift beni çağırıyor ateşli anları tekrar yaşıyoruz böyle bir fantaziye ihtiyacınız varsa bana ulaşın yorumlarınızı okuyacağım.

84 yorum:

  1. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İST MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
  2. Slm ismim yavuz gizlilige onem veren bayanlar tani $alim sexste sinir tanimam 05416593557

    YanıtlaSil
  3. doğulu sert kaba erkeklerle tanşmak istiyoruz 5439102942

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben Onur her türlü fantaziye açık birisiyim gayet bakımlı hijyenik dürüst açık sözlü sempatik Güler yüzlü mütevazı birisiyim sex te sınır tanımam gayet iyi ateşli bir sevişme yaparım. Erken Boşalma ereksiyon kaybı gibi sorunum yok. İstediğiniz zamanda ve mekânda sizinle olabilirim 0553 586 2979

      Sil
    2. Atletik yapılı güçlü ve temiz birisiyim tanışmak isterseniz lütfen mesaj atın size özel resimler atabilir im. Yaşanan hersey şey sır olarak kalır her konuda bana güvenebilirsin asla pişman olmazsınız

      Sil
    3. Merhaba edip dere bey sizinle vede eşinizle birlikte üçlü sexs ve tost yapmak istiyorum arayın tanışalım. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. 05070428732.NOT BEN DULUM VEDE YANLİZ. ERZINCAN DAYIM Ama istediğiniz yere gele bilirim beyefendi

      Sil
    4. sikişmeyi sewen ewli çiftler arıyoruz arayın 05412502963 sikişelim bizde çifttiz

      Sil
  4. ben öncelikle kendimden kısaca bahsedeyim . 180 boyunda yakışıklı kültürlü birisiyim asla yalan dan hoşlanmayan birisiyim açık sözlü dürüst saygılı mütevazı sıcak kanlı birisiyim benim için yaş güzellik yada bulduğunuz konum önemli değil önemli olan gerçekten samimi güvenilir bir dostluk arkadaşlık. sex ikinci planda kalır. ama ilişkide sınır tanımam. her türlü fantazi ye açık biriyim. saçma sapan sapık değilim. asla saygısızlık yapmam rahatsız edici ısrarcı birisi değilim. önemli olan önce sizin huzur ve mutluluk içerisinde olmanız. herseyden önce beni bir aile dostu Sırdas arkadaş olarak görebilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. Mrhb ben istb olgun full aktifim itina ile sikerim sikilmek isteyenler gizlilik ve durustluk sartiyla msj biraka bilir yas ve kilo sorun deyildir skyp adresim delikanli_sikici@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Selam ben Ankara Keçiören den Tolga 32 yaşında 175 boyunda oldukça yakışıklı ve bakımlıyım. ANKARA KEÇİÖREN ve çevresi olgun bayanlar ve çiftleri seviyeli doyumsuz bi geceye ne dersiniz Gizlilik prensibimdir 0544 580 41 21

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ben istanbul tuzladan yavuz 28 yasindayim
    Tamamen gizlilik ve karsilikli guven icerisinde gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum...yasanan hersey aramizda kalicak bundan emin olabilirsiniz ve bana guvenebilirsiniz emin olun guveninizi bosa cikartmiyicam...sex konusunda kendime guveniyorum karsimdaki kadini mutlu etmesini bilirim....
    0505 056 86 39 lutfen gercekten guzel anlar yasamak isteyen bayanlar arasin....

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var


    YanıtlaSil
  9. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN ÖNCE GÜVEN VE GİZLİK DIYEN SEKS YASANTIM MARATONLASTI DIYEN EVLİ BAYANLAR SEKSIN GÜZELİKLERİNİ MUTLUGUNU YASAMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLİ ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  11. Mrb ben koray antep mersin adana maraş hatay osmaniye çevrelerinden her yaştan bayanlar arayın tanışalım 0543 303 96 93

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  13. MERHABA ISTANBUL ANADOLU YAKASINDA YASIYORUM 32 YASINDA ATLETIK BIRIYIM SADECE ISTANBUL ICINDE YASAYAN SWINGER CIFTLERE 3. OLURUM EGER SENDE ESINE SUPRIZ YAPIP ONU MUTLU ETMEK ONUN ÇIĞLIKLARI ARASINDA EZILDIGINI GORMEK ISTERSEN SIZI MUTLU EDEBILIRIM SADECE GUVENILIR CIFTLER VE YANLIZ YASAYAN BAYANLAR ARASIN 0553 834 54 54

    YanıtlaSil
  14. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  15. Merhaba istanbul anadolu yakasında yaşıyorum 32 yaşındayim karının altımda inliyerek sikilisini izleyerek onun çığlıkları arasında boşalmak istersen ariyabilirsin sadece genç güvenilir çiftler ve yanliz bayanlar arasın sizi mutlu edebilirim ( 0553 834 54 54 )

    YanıtlaSil
  16. Merhaba ben taner istanbuldan varmi olgun evli esini anlatacak sohbet edecek uyarsa paylasacak tekim 05458627062

    YanıtlaSil
  17. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  18. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  19. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  20. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  21. MRB BEN MURAT İSTABUL YAS 31 GİZLİLİK BAŞTA OLMAK ÜZERE BAYANLAR, GÜVEN SAYGI ÇERÇEVESİNDE BENİ ARANIZA ALIRSANIZ GÜZEL ZAMANLAR GEÇİREBİLİRİZ. YER, ŞEHİR ÖNEMLİ DEĞİL AMACIM KARŞILIKLI BU ZEVKİ YAŞAMAK, YAŞATMAK. GÜZEL BİR GECE GEÇİRMEK İSTERSENİZ 0538 865 10 10 ...

    YanıtlaSil
  22. 38 yasindayim ciddi sevgili olacak guzel bir iliski icin sadece evli ve dul Bayanlari bekliyorum 0543 890 94 85

    YanıtlaSil
  23. Merhaba evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 evli ama mutsuz bayanlar dul bayanlar arayın tel özele açıktır 0555 380 39 19 05553803919

    YanıtlaSil
  24. Merhaba bayanlar evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 tel özele açıktır olgun dolgun bayanlar evli çiftler evlyim ama mutsuzum diyen bayanlar boşanmış bayanlar sulanmış emilmek dil 👅 darbeleriyle kudurttulmak isteyen bayanlar arayın görüşelim 05553803919 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  25. Ankara. Keçiörende. Oturan 36. yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun, 0542.711.47.58 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim Adım Taner Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Yanlız Bayanlar Çıtır Kadınsı C.d Travestiler Özellikle Yer Ev Sorunu Olmayanlar Tercihimdir Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Eşi Pasif Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 0542.711.47.58

    YanıtlaSil
  26. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  27. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  28. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  29. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  30. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  31. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  32. Merhaba bayanlar evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 tel özele açıktır olgun dolgun bayanlar evli çiftler evlyim ama mutsuzum diyen bayanlar boşanmış bayanlar sulanmış emilmek dil darbeleriyle kudurttulmak isteyen bayanlar arayın görüşelim 05553803919 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  33. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  34. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  35. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  36. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  37. Ben ALİHAN yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum Ege Üniversitesi masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 ALİHAN



    ÖZELE AÇIK RAHATSIZ ETTİYSEM ÖZÜR DİLERİM rekli ve güzel bir yaşam geçirmeniz dileğiyle hoşçakalın



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    EVLİ ÇİFTLERE MASAJ ÜÇRETSİZ

    YanıtlaSil
  38. Merhaba bayanlar evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 tel özele açıktır olgun dolgun bayanlar evli çiftler evlyim ama mutsuzum diyen bayanlar boşanmış bayanlar sulanmış emilmek dil darbeleriyle kudurttulmak isteyen bayanlar arayın görüşelim 05553803919 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  39. Merhaba hanımlar beyler ÇİFTLER sevişmek sexs yapmak o güzel götü vede amcığını öpmek emmek yalamak dilemek inleterek yalvartarak sikmek istiyorum. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz pandem den sonra görüşmek istiyorum. İSTEDİĞİNİZ YERE GELE bilirim hanımlar beyler ÇİFTLER

    YanıtlaSil
  40. Mrb istb karısını sik tirmek isteyenler cok güzel am yalarım fül aktifim gurup yapmayı sevenler arayın wassaptan yazn 0543 726 20 85

    YanıtlaSil
  41. 05352514233.refik am got sıkiciyim genç olgun yas mature yaş evli dul balık etli geniskalcali büyük irimemeli göbekli kadınlar
    Sır sırdaş sadık biriyim gizlilik prensinimdir sex düşkunuyum +905352514233refik

    YanıtlaSil
  42. istanbul anadolu yakasinda yasiyorum 32 yasinda atletik yapiliyim eşinin baska bi erkegin altinda inliyerek sikilisini izlemek onun aldigi zevki gozlerinin icine bakarak eşlik etmek istersen eşini aramiza alip ona unutulmaz bi an yasatabiliriz esinin başrol oldugu bi ortamda onun cigliklari arasinda bosalmak istersen ara sadece istanbul anadolu yakasinda yasayan evli ciftler ve ne istedigini bilen guvenilir yanliz bayanlar arasin lutfen tek erkekler aramasin ( 0553 834 54 54 )

    YanıtlaSil
  43. Mhb Zafer ben 2 yıldır gizlik güven sırdaş dost içinde görüştüğüm tek erkeğim aktifim tezrubem var sexse doymak isteyen bayanlar eşine ben kollarımda zevk verirken mutlu ederken sende izle arayın görüşelim telefonum wasapim mesaj gönderin konuşalım çekinmeden 05365153512

    YanıtlaSil

  44. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  45. Selam ben Adem Ankara çok kalın damarlı mantar başlı 4-5 saat boşalmayna 20 cm harika bir aletim var bayanlar çiftlerözel açık Telde sevişiyorum arayın lütfen5423358406

    YanıtlaSil
  46. Selam ben Ankara Keçiören den Tolga 32 yaşında 175 boyunda oldukça yakışıklı ve bakımlıyım. ANKARA KEÇİÖREN ve çevresi olgun bayanlar ve çiftleri seviyeli doyumsuz bi geceye ne dersiniz Gizlilik prensibimdir 0544 697 02 44

    YanıtlaSil
  47. Merhaba ben Serkan gizlilik içinde sikismek için bayan arkadaş arıyorum 05352325922

    YanıtlaSil
  48. Merhaba ben Yusuf gizlilik içinde sikismek isteyen bayanlar evli çiftler üçüncü olurum iyi sikerim soktummu osurttururum 0541 979 36 84

    YanıtlaSil
  49. Manisa/salihli sikişmek isteyen kızlar bayanlar evli mutsuz çiftler üçüncü olabilirim alet sağlam kalın ve buyuk 0541 979 36 84

    YanıtlaSil
  50. Slm bayanlar esini senin gözünün önünde mutlu ederken sende karşımıza nasıl mutlu oldunu izle tek erkeğin aktifim Arayın görüşelim Wasaptan mesaj gönderin konuşalım Wasaptan mesaj gönderin konuşalım 05365153512

    YanıtlaSil
  51. Merhaba varmi evli esini anlatacak sohbet edecek tekim cifte tecrubem var 05458622275

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olgun çifttiz çift arıyoruz 05412502963

      Sil
  52. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu yalnız yaşayan beyim olgun yaşlarda çiftler yalnız bayanlar arayın asla pişman olmazsınız saygılar 0532 371 49 67

    YanıtlaSil
  53. Slm zaferben 39 yasindayim 2 yildir gizlik icinde bayanlarla evliciflerle tezrubeli olarak bulustugum bayanlar evliciftlervar guven icinde arayin goruselim ekleyin wasaptan mesaj gönderin konuşalım 05365153512

    YanıtlaSil
  54. Slm ben İstanbul'dan hakan yarağim 25 cm kalın vede ozundur evli bayan veya çivtler arasinlar evim musayittir 0536 575 18 98 bekliyorum

    YanıtlaSil
  55. Zafer ben 39 yaşındayım 2 yıldır bayanlar evliciftler görüşüyorum tek erkeğim akrifim çekin meden arayin görüşelim wasaptan mesaj gönder in konuşalım gizlilik güven içinde 05365153512

    YanıtlaSil
  56. Ankaradan mert 42 yaşında bekar 177 boy 77 kilo kumral yeşil gözlü bir erkeğim azgın bayanlara arasın ateşlerinizi söndürüyim evli bekar farketmez 0555 8957982

    YanıtlaSil
  57. Merhaba hanımlar ben Serkan İst Pendik yaşım 44 yanlız yaşıyorum iki artı bir dairede eyer tanışmak görüşmek buluşmak isterseniz sizi tanımak goruzmek isterim telefonum 0537 606 43 15

    YanıtlaSil
  58. antalya emrah evli bekar bayanlara erotik masaj mutlu sonlu ilişki 05313650820

    YanıtlaSil
  59. Mrb ben 53 yaşında olgun tecrübeli İst beylikduzden beyim eşini nişanlısını veya kız arkadaşını tecrubeli biriyle seçin doruğuna çıkarmak isteyenler gizliliğe riayet edildi den sonra tanışmak isterim mükemmel de masaj benden olsun mail mrt145@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. Mrb ben 53 yaşında olgun tecrübeli İst beylikduzden beyim eşini nişanlısını veya kız arkadaşını tecrubeli biriyle sexin doruğuna çıkarmak isteyenler gizliliğe riayet edildi den sonra tanışmak isterim mükemmel de masaj benden olsun mail mrt145@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. Slm ist am yalat mak isteyen gizliliğe önen verenkarısini siktirmek isteyen arasın vassaptan yassın 0543 726 20 85

    YanıtlaSil
  62. Trakya ve Çevresi Kırklareli Edirne Tekirdağ Bayanlar ve Tek Arayan Evli Çiftler güvenilir elit dostluklar için 0538 617 1000

    YanıtlaSil
  63. Mrn ist gizlilik önemli evlilere 3. Olurum karisın siktırmrk isteyrn evlidul bayanla arayabilir vassaptat yassın 0543 726 20 85

    YanıtlaSil
  64. Zafer ben 39 yaşındayım 2 yıldır gizlilik sırdaş dost arayan bayanlar evliciftler görüşüyorum tek erkeğim akrifim tezrubem vardir arayın görüşelim wasaptan mesaj gönder in konuşalım 05365153512

    YanıtlaSil
  65. Merhaba ben Adem Ankara çok kalın damarlı mantar başlı 20cm 4-5 saat boşalmıyorum evli çiftler bayanlar Telde sevişiyorum özel açık uçuk fatzilere açığım kibar bakımlı birisiyim Olgun Kişiler her zaman verimlidir bana güvenip gönül rahatlığıyla araya bilirsiniz 5423358406

    YanıtlaSil
  66. Merhaba ben Ankara’dan adem çok ama çok kalın inanın bana mantar başlı 20 cm dört 5 saat boşalmadan içinde durabilen harika ötesi bir aletin var evli çiftler ve bayanlar telefonda sınırsız sevişiyorum Aile kavramını bilen sizlerin fantazilerine saygı duyan olgun kibar bakımlı saygılı birisiyim her türlü fantazileri açığım aynı zamanda esnafım tanışmak için beni yerimde ziyaret etme imkanına sahipsiniz zevklerinize ve fantazilerinize beni ortak etmek isterseniz lütfen beni çekinmeden arayabilirsiniz 5423358406

    YanıtlaSil
  67. mrb telde sex yapmak tatmin olmak isteyen genc kizlar evli dul bayanlar 0536 706 1483 arayin iliklerinize kadar tatmin edeyim ankarada yaşiyorum ankarada genc bayanlar evli dul bayanlar genc pasifler 20 yaş alti arayin buluşalim

    YanıtlaSil
  68. Merhaba gerçekten gizliliğe önem veren temiz kılsız bakımlı bir çift ile görüşmeyi istiyoruz swenger sex yapmayı çokkk istiyoruz daha önce hiç swenger sex yapmadık çokkk merak ediyoruz kocamdan istedim bu fanteziyi onay verince aramaya geçtim kocamın ismi Erkan benim ismim ekin feyza güvenilir bir swenger çift arıyoruz ben sex hastasıyım biraz karşı erkekle sabaha kadar hiç aralıksız sex yapmayı çok İSTERİM 05317085881 çiftleri bekliyoruz

    YanıtlaSil
  69. Ben 31 kocam 42 yaşında ben çokkk SEXİ ve çokkk istekli arzulu bir bayanım esmer tenli 85 beden göğülerim var armut görüşlüyüm vajınam küçük ve dar az sex yaptık kocamla

    YanıtlaSil
  70. 3uncu arayan evli ciftler ve şisman bayanlarla tanismakmistyorm.0555.554.83.62 whassp

    YanıtlaSil
  71. bisexuel.ciftlerle butur fantazi yadamak gercekyen.mukemmel be inutulmaz oluyor defalarca yasadim u hikayedeki gibi 25 yillk deneyimli olgun sirdas guvenilir nir beyim tek erkek arauan cift arkadaslar varsa tanismakmisterim 0555.554
    83.62.whassp

    YanıtlaSil
  72. karısını siktirmek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

    YanıtlaSil
  73. Trakya ve Çevresi Bayanlar ve Evli Çiftler Güvenilir Elit Dostluklar için Tek Erkek 0538 617 1000

    YanıtlaSil
  74. Slm bursa ve çevresi. Bayanlar evli çift Ler 05455571265 arayn. Tanisalim

    YanıtlaSil
  75. ANKARA. KEÇİÖRENDEN. 36. YAŞINDA. 1.78. BOY. 68. KİLODA. OLGUN. SEKSTE. SINIRSIZ. DOYUMSUZ. TECRÜBELİ. SERT. SİKİCİ. GEÇ. BOŞALAN. GERÇEK. REAL. BEYİM. 0542.711.47.58. AMI. VICIK. VICIK. SULANMIŞ. CAYIR. CAYIR. YANAN. SERT. VE. KALIN. SEVEN. KENDİNE. GÜVENEN. DUL. EVLİ. MUTSUZ. ATEŞLİ. ARZULU. DOYUMSUZ. OLGUN. DOLGUN. TOMBUL. YAŞLI. ŞİŞMAN. ANKARALI. ÖZGÜR. TABULARI. YIKMIŞ. GİZLİ. BAYANLAR. KADINSI C.D. PARLAK PASİFLER. AM. İTİNAYLA. YALANIR. GÜVEN. GİZLİLİK. PRENSBİMDİR. AYRICA. EŞİ. TÜRBANLI. SWİNGER. EVLİÇİFTLERE. TEK. ERKEK. 3. CÜ. SIRDAŞ. DENEYİMLİ. TECRÜBELİYİM. SIRDAŞ. OLURUM. WHAATSAAP. VAR. EKLEYİN. ARAYIN. KENDİNİZİ. TANITICI. MESAJ. ATIN. TANIŞALIM. BEKLİYORUM 05427114758

    YanıtlaSil
  76. evli sewişerek sikişmek isteyen çiftler arayın sikişelim bizde çifttiz 05412502963

    YanıtlaSil