Komsumun karisini siktim

aynı apartmanda oturuyorduk hemen karsı komsumun karısı guzel ve genc ayşe vardı kocası kamyon şöförlugu yapıyordu bazen eve gelmıyordu bu kadın tek basına yaraksızlıktan öluyo dıye dusunuyordum bırgun karımı bunlara yolladım aramızı yapalım dıye ıyıce tanişalım eve geldıgım zaman bazen kapıda goruıyordum ve selamlasıyorduk kocasını soruyordum her sorusumda işde bu gece gelmıycek dıyordu ve gozlerıme bakıyordu bende bu kadın yaraksız duramaz acaba başkalarınamı kendımı sikdırıyo dıye dusunuyordum tabı böle bısey olsa elbet gorurdum ve bırgun yıne kapıda rasgeldı bana ve senınde işin zor dedım kocan gelmıyo eve korkmuyormusun hayır dedı bende bısey lazım olursa bana söle yapardım dedı saol dıyerek gıttım ve ertesıgun kapı caldı kapıya baktıgımda komsum gelmıstı lavabonun bozuldugunu sölede bende tamam dedım tamır eşyalarını aldım ve onlara gıttım ustune kısa mını etek gıyen komsum resmen gel benı sik dıyordu ben lavaboytu tamır etmek ıcın eyıldıgımde oda karsımda duruyodu klotune kadar goruyordum oda bılerekmı böle yapıyo dıye dusunuyordum ardından yanıma gelıyodu eyılıyordu bılerek ve eteyı ıyce kalkıyordu benımde saprım taşmıstı bı an sonra bacaklarının arasına aldı benı bende öle kalktıgımda baktım kucagıma oturdu bende anlamıstım bunun canı yarak ıstıyordu hemen orda domaltmaya başladım ve ınleme seslerı yukselmeye başladı komşum harıkaydı bunu öle guzel sıkıyordumkı kocasının eve gelıp gelmemesını bıle dusunmuyordum ardından bana banyoya gıdelım dedı bende tamam dıyerek gıttık kuvetı doldurdu ve ıcıne gırdık anlamıstım sulu sexsı daha cok sevıyor yaragımı amına soktugumda gıdıp gelıyordum ve sus seslerı gelıyordu her sokusumda komşum harıkaydı ve mutlu edebılıyordu kucagıma aldım ve yaragımı hıc cıkarmadım o sıcacık amcıgından komşumum sex böle olması lazımdı karımı bıle unutturdu bana komşumu guzel bı sıktıkden sonra ayrıldıum eve gıttım ama hale doymamıstım öle guzel sex yapıyordukı aklımdan cıkmıyordu yataga gırdım karımda mutfaktaydı cagırdım ve karıma yalatmaya başladım ateşim daha sönmemıstı karımla sikişiyorduk aklımda komşum vardı yıne yarın oldugunda yıne gıdıcektım evıne o gun yattık sikiştikden sonra ve uyudum sabah oldu işe gıttım ve ardından akşam iş cıkısında bısıler bulup komşumun kapısını calmalıydım aklıma bı plan geldı ve kapıyı caldım kocasının kamyonuda yoktu kapıyı caldım ve komşum kapıyı actı uzerınde bornoz vardı bişey lazımmı dıye sordum evet dıyerek ıcerı cagırdı yıne yatak odamda sorun var dedı anladım ve gıttık yatak odasına ustundekı bornozu dusurdu ve amını yalatmaya başladı tekrardan hemen yataga atıp sıkmeye başladım cok acelesın dedı yavaş yavaş zaman cok dedı ve kaktı ustumden naz yapıyordu gulerek bunu her kacişinda yere yatırıp basıyordum yaragı uzun zaman siktim herkezin böle komşusu olmasını isterdı öle tahmın edıyordum evet sızce düşen firsat deyerlendırmem gerekmıyormuydun sex hikayeleri olarak paylaşmak ıstedım en ıyı sex hikayeleri sitesinde tabı sızınde yorumlarınızı beklıyorum enım gıbı komşusunu kucagına alan kac kişli var acaba ben siktıkce keısn kocasının kulakları cınlıyordur ama bence suc adamda doyuramadını kadını yanlız bırakırsa böle guzelce domaltıp sikerler bence  cok guzel amcıgını vardi kabak gıbı acılıyordu yaraga resmen susamişti

17 yorum:

  1. 05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

    YanıtlaSil
  2. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat ve maddi sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler0532 üçyüzotuzyedielliikidoksan skype caco 774080

    YanıtlaSil
  3. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
  4. k.maras tan Mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 05337272133

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben istanbul tuzladan yavuz 28 yasindayim
    Tamamen gizlilik ve karsilikli guven icerisinde gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum...yasanan hersey aramizda kalicak bundan emin olabilirsiniz ve bana guvenebilirsiniz emin olun guveninizi bosa cikartmiyicam...sex konusunda kendime guveniyorum karsimdaki kadini mutlu etmesini bilirim....
    0505 056 86 39 lutfen gercekten guzel anlar yasamak isteyen bayanlar arasin....

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  8. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  9. Merhaba hanımlar sevişmek sexs yapmak istiyorum arayın tanışalım. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz pandem den sonra görüşmek istiyorum. İSTEDİĞİNİZ YERE GELE bilirim hanımlar beyler ÇİFTLER

    YanıtlaSil
  10. Slm ben vedat Gaziosmanpaşa da yanlız yaşıyorum oldukça tecrübeli geç boşalan biriyim gizlilik içinde tanışmak 8steyen bayanları bekliyorum.... vedoresimler@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Manısa selamlar fatih 5303104983

    YanıtlaSil
  12. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  13. Slm evli dul bayanlar arayın zevkli dakikalar yasayalim 05454949597 gizlik. İlk şart tim

    YanıtlaSil
  14. Gizlilik içinde görüşmek tanışmak sex in en güzelini yaşamak isteyen evli çiftler yalnız bayanlar evli bayanlar arayın görüşelim seyahat sorunum yok yeterki gizlilik içinde olsun herşey 05456788890

    Yanıtla

    YanıtlaSil
  15. Esenyurt tiktok bybeyaz_ bayanlar ekleyin

    YanıtlaSil
  16. 8 yıldır jigololuk yapıyorum karısının sikismesinden zevk alanlar arasın Kayseri 05443833038

    YanıtlaSil
  17. mrb telde sex yapmak tatmin olmak isteyen genc kizlar evli dul bayanlar 0536 706 1483 arayin iliklerinize kadar tatmin edeyim ankarada yaşiyorum ankarada genc bayanlar evli dul bayanlar genc pasifler 20 yaş alti arayin buluşalim telim gizli ozel aramalara acik

    YanıtlaSil